Homey Community Forum

Homey Community App-Store

Credits:
Waar ik “we” zeg in dit bericht bedoel ik eigenlijk de leden van de community en met speciale dank aan @maxvandelaar, @MarcoRuiter en @HarriedeGroot.

Community App Store:
We (hier gaan we al!) hebben een Community App Store gemaakt, omdat er apps zijn die om verschillende redenen niet door Athom worden goedgekeurd.
Dit kan verschillende redenen hebben en we willen dat hier niet bespreken, want dat zou een eindeloze discussie zijn.
Daarom hebben we de Homey Community App Store gemaakt waar alle afgewezen apps (indien goedgekeurd door de ontwikkelaar ofc) kunnen worden gevonden en geïnstalleerd op je Homey.
Er zijn ook goedgekeurde apps in deze winkel ofc.

Koppeling:
Hier is de link naar de Community App Store. Aangezien dit nog steeds WIP is, vragen we dit te testen en feedback te geven in de daarvoor bestemde kanalen.
Omdat er altijd ruimte is voor verbetering, krijgen we graag feedback.

15 Likes

Wat een goed initiatief mannen! Hartstikke fijn dat jullie dit voor de hele community beschikbaar maken. Ik ga direct testen. Is feedback alleen via slack wekom?

1 Like

@Marcel_Visser, indien het een bug/verbetering betreft of een toevoeging van een app kan je ook een issue aanmaken op GitHub https://github.com/MaxvandeLaar/homey-community-store/issues

Alvast bedankt voor het willen testen :slight_smile:

Heel gaaf! Bedankt.

1 Like

Bedankt, super !!

1 Like

En hier is hij dan: De geheel nieuwe, webgebaseerde Community App-Store.
Geen CLI-installaties meer nodig! Ga het bekijken! Credits voor deze geheel vernieuwde App-Store zijn allemaal voor @MaxvandeLaar.
Er is ook een PayPal-link voor Max. Een donatie doen is NIET nodig voor het gebruik van de nieuwe App-Store, maar wordt zeer op prijs gesteld. :wink:

1 Like

Werkt perfect!
En Max al een biertje gekocht…
Wie volgt?

2 Likes

Thanks @Henk_Renting

Ik hoop niet dat ik iemand gevoelens ga kwetsen nu… maar is het goed als het een koffie wordt? Ik drink namelijk geen alcohol haha

Daar moet ik eens goed over nadenken… :laughing:

Ai…
Dan stort maar weer terug svp. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Geniaal! thanks! Zal morgen eens even wat beter testen, maar ben fan van het idee