Homey crash?

Hoi sins een paar dagen crasht homey lijkt wel
Hij gaat elke keef oranje laden alsof je hem net opstart
In deze periode is hij niet bereikbaar
Daardoor werkt niks in mijn huis aangezien homey alle lichten regelt
Ik heb hem al restarted
En een stroom afnenen voor 15 minuten
Ik wil em liever niet resetten aangezien ik dan weer dagen lang mag programeren
Maar dit kan ook niet langer wat moet ik doen?

Heb je post even verplaatst naar Nederlands.

Dit ziet er naar uit dat je voeding adapter en/of kabel defect is, gebruik je het origineel dat bij je Homey zit geleverd?
Zo ja, probeer dan een andere (2A) voeding of hij het blijft doen.

Als hij het blijft doen met de andere adapter neem dan contact op met support@athom.com voor een mogelijke vervanging.

ik gebruik die van homey zelf ja.
vreemt dat het uit het niks kan gebeuren dat de adapter/kabel het begeeft en dat bij zon duur apparaat
ik heb hier nog 1 Westwood Digital kabel liggen met zelfde aansluiting (was van Externe HDD)
maar tot nu toe alle usb output gevende adapters zijn allemaal 1A en niet 2A…
dus dan word ik geforceerd om dus een speciale adapter ervoor te kopen. weet u het zeker dat de adapter het probleem is

tevens moet het presies 2A zijn of is 2.1A ook goed?

het ziet er naar uit dat idd de adapter/kabel stuk was
ik heb 1 adapter weten te vinden in mijn bewaardoos. een oude maar hij doet het.
ondertussen is er een gloednieuwe set onderweg dat ik het vanavond weer kan aansluiten op de blijvende kabel/adapter.

iedergeval bedankt voor de tip.
ik had echt nooit verwacht dat het zonder pardon zo fout kan gaan

Toch nog even snel over je vraag 2.1 ook goed is (voor de toekomst), dit is een maximum die de adapter moet kunnen leveren.
Homey zal nooit de 2 ampere gebruiken, maar heeft gewoon een stabiele voeding nodig, wat de hogere amperages vaak bieden bij normaal gebruik.

Maar goed om te horen dat het is opgelost. (opgelost gaat worden)

Het kan natuurlijk altijd gebeuren er een iets wat mindere tussen zit, die gene die bij mijn vorige telefoon zat had het ook begeven na 2 maand, moet toch zeggen mijn telefoons toch wel stukje duurder zijn dan Homey :stuck_out_tongue:

Ik heb hetzelfde probleem gehad en was een defecte voeding die onder garantie door Athom is vervangen. Ik heb tijdelijk een iPad adapter gebruikt maar iedere USB adapter die +2 ampère levert is denk ik ok, mits van goede kwaliteit.