Homey Community Forum

Homey en Sonos

na de update Homey versie 2.0.2 heb geen kontact meer met de sonos app in homey ik kan hem zefs niet verwijderen en in de homey app onder de apps draaid er bij sonos een cirkel rond en houd niet meer op. wat kan ik hier doen
Hans Jansen.

Vreemd, bij mij werkt het nog steeds…

Wij ondervinden dezelfde storing, geen contact en blijft draaien. Erg vervelend zeg! Waar kun je een dergelijk issue melden bij Homey?

Homey App bij apps > Bekijk de app in de Homey store > (kopje Community) Report an issue.

(oftewel hier: https://apps.athom.com/app/com.sonos)

De Sonos App werk trouwens bij mij nog gewoon goed.

Heb ik ook gehad, de update liep vast en verwijderen lukte niet. Ik heb Homey een reboot gegeven en daarna kon ik de App verwijderen.

Dan de nieuwe App downloaden en installeren vanuit de appstore. Werkte prima bij mij.

Rene

hier hetzelfde probleem. Heeft even gewerkt, maar nu exact hetzelfde probleem.

Los van de Sonos app is Homey na de update zeer onstabiel. Zeer teleurstellend dat de Candy app niet meer werkt. Ik moet nu handmatig diverse keren de Homey rebooten om apps weer aan de praat te krijgen.

Hi Allemaal,

Sinds de update naar Homey 2.0 (heb early 2018 model) heb ik ook issues met mn Sonos app. In het app overzicht blijft ie op ‘draaien’ staan alsof ie niet de sonos app kan updaten. Als ik m verwijder en opnieuw installeer krijg ik ook een error. Als je dan nogmaals installeren klikt dan zegt ie ‘already installed’. Ik kan de app nu niet gebruiken hierdoor. Hoor graag de oplossing voor dit probleem.

Update:

Na enkele keren proberen werkte het volgende uiteindelijk:

Homey opnieuw opgestart. Daarna lukte het eindelijk om de (oude) sonos app the verwijderen. Daarna nieuwe app met succes geinstalleerd. Nu werkt het prima.

Het lijkt erop dat de app eerste vast zat in de update en toen het me uiteindelijk lukte hem te verwijderen kon ik ‘clean sheet’ beginnen met het downloaden van de nieuwe app.

Hallo voor de gene die dit betreft na diverse malen herstarten van Homey is het mij gelukt
om sonos te verwijderen en de nieuwe app te installeren.
nu lijkt alles weer prima te werken.
allemaal bedankt voor het meedenken
Hans Jansen.