Homey fabrieksinstellingen

Hi all,
Ik heb mijn backup Homey zojuist verkocht en heb een factory reset gedaan (homey op de kop voor 10 tellen). Op basis van de website van Athom is deze dan nog niet volledig gewist. Maar voor stap 3 en 4 moest ik weer inloggen via mijn wifi en dan alle stappen weer doorlopen. Zie: Homey terugzetten naar fabrieksinstellingen – Homey Ondersteuning

Nu is het zo dat mijn wifi zowel 2,4ghz als 5ghz uitzend, dus weer inloggen op wifi is echt een kriem de eerste keer (router en modem uitzetten, 5ghz uitzetten, noem maar op).

Mijn vraag dus, kan de nieuwe gebruiker überhaupt iets met mijn gegevens? Het was een backup Homey, dus zaten al geen apps of flows op. Daarnaast heb ik 2FA voor mijn Homey app/account. Maw kan ik gewoon stap 3 en 4 overslaan, scheelt me heel veel tijd ;)?

Simpel truukje ivm het opnieuw connecten: hang Homey aan een powerbank of verlengsnoer.
Zet Homey 15m*** verderop, dan zal hij minder of geen last hebben van de 5G wifi, daar deze minder ver reikt dan 2,4GHz.

***) Even meten werkt het beste, met een wifi analyzer of heatmap app. Dan kun je zien waar het 5GHz signaal wegvalt als je van je router wegloopt.

Ik heb unifi en 3 ap’s hangen in huis. Juist om in elk hoekje top bereik te hebben. Ben bang dat dat niet lukt. Heb de doos maar ingepakt. Neem aan dat het geen probleem gaat worden…