Homey Insight

Ik krijg plotseling bij het openen van Homey Insights bij vermeldingen van apparaten een nieuw item Apps met cpu- en geheugengebruik van alle apps te zien. Ik ben bang dat dat het geheugengebruik van Homey zal vergroten en heb eerlijk gezegd ook niet zoveel behoefte hieraan . Kan iemand mij vertellen of en zo ja hoe ik dit kan verwijderen ?

Dan heb je het “Power User” experiment in de Homey settings aangezet. Die moet je dan weer uitzetten (maar dan raak je ook weer de andere “power user” extra’s kwijt).

Dank voor de snelle reactie. Maar ik heb geen idee waar ik die instelling zou hebben aangezet laat staan dat ik weet hoe/waar ik die weer uitschakel. Overigens zou ik ook niet weten of ik andere "power user "extra’s zou hebben ingesteld.

In de Homey app op je mobiel:

  • Tab “Meer”
  • Instellingen
  • Experimenten
  • “Power user”

Alweer dank, maar er staan 4 experimentele mogelijkheden, allemaal uit.

Oh, da’s dan wel heel interessant. Probeer anders eens de Power User aan te zetten en daarna weer uit.

Helaas, ook dat heeft geen effect.

Dan zou ik je Homey eens een minuut of 15 van de stroom afhalen om te zien of het daarna verdwenen is. En anders Athom een supportbericht sturen: https://support.athom.com/hc/nl/articles/360015784034-Hoe-neem-ik-contact-op-met-de-support-desk-

Ok, Robert, veel dank. Ik ga je laatste aanwijzingen uitvoeren.

Reactie van de helpdesk van Homey : In dat geval is dit waarschijnlijk de standaard data die door Homey gelogd wordt en dus hier zichtbaar is. Het is dan helaas niet mogelijk om dit te verwijderen.

Opmerkelijk, ik hoop niet dat dit ruimte (opslag, geheugen) van Homey inneemt.

Dat zal het wel doen, maar waarschijnlijk niet al te veel.

Inmiddels ontdekt dat de zichtbaarheid van al die “Onbedoelde” Insights zonder problemen via het prullebakje kunnen worden verwijderd. Ze komen daarna niet meer terug, dus mijn probleem is opgelost !