Homey ophangbeugels V2 van Robbshop

https://www.robbshop.nl/ophangbeugel-homey-v2
Ziet er wel cool uit…
Iemand enig ervaring hiermee? De weinige reviews op de webwinkel zelf zijn niet positief.

Geen ervaring met dit product, maar gezien de reviews wel even iets om goed over na te denken voor aanschaf. Denk ook wel dat het verschil maakt waarom je een dergelijke beugel wilt, wil je hem prominent in de kamer ophangen (dan is de afwerking natuurlijk erg belangrijk en kan je gezien de reviews misschien beter zelf ergens een dergelijke 3d print laten maken), of zoek je een beugel zodat je hem onzichtbaar kan ophangen, bv achter een gordijn, dan is de afwerking natuurlijk al een stuk minder belangrijk.

Update: even door de zoekmachine snuffelen leverde ook deze op, daarmee kan je hem dan bv zelf ergens laten printen (en laat wel even controleren of alle maten echt kloppen voordat je hem laat printen)

Had ondertussen feedback gekregen van Robbshop zelf waarin ze aangaven idd nogal te worstelen met de afwerkingen. Niet aanschaffen dus.,
Die ander had ik ook gevonden inderdaad, maar vond deze helaas een stuk minder mooi. Komt namelijk wel in het zicht te hangen

Je kan eventueel zelf ook nog even zoeken online of je nog andere kunt vinden, of zelf misschien een dergelijke versie maken die meer voldoet aan hetgeen jij graag wilt. Heel misschien, gezien ze zelf kennelijk ook aangeven dat de kwaliteit nog niet heel top is, kan je ze overtuigen dat ze de 3d tekening delen met jou of bv een printshop (evt tegen een vergoeding etc).

Heb inmiddels zelf bovenstaande mount geprint, ziet er echt best goed uit. heb je inmiddels een andere mount gevonden?

Nee, ik had het opgegeven :weary:
Heb je hem zelf geprint?

Ik wel!

1 Like

haha, die is ook geniaal zeg! Toch maar weer de printer eens aanzetten :slight_smile:

Ja, zelf geprint, kleur komt goed overeen, paar kleine afwijkingen aan de binnenkant, maar dat zie je verder niet (zit kennelijk in de tekening)