Homey pro of toch niet?

Er komt echt wel een EU versie van dat apparaatje, waarschijnlijk zelfs nog eerder dan een US versie. We zitten alleen naar de US versie te kijken omdat de Amerikaanse certificeringsinstantie die stukken openbaar maakt.

Klopt, ik heb die witte frikandel van Ziggo in bridge staan maar dan doet hij soms nog moeilijk.
Kan me voorstellen als je op basis van de Wifi in dat ding je netwerk bouwt dat je een hoop gezeik kunt krijgen die je als leek niet opgelost krijgt.

Ik denk dat het een goedkopere basic homey hub is net als een lidl hub en dergelijke aangezien de homey pro nog wel even meekan.(nergens op gebaseerd natuurlijk, mijn gedachten)
Nadat de hub op de markt is zal er misschien wel een homey pro 2 op de markt komen wie zal het zeggen.

Maar voor nu hebben we nog voldoende mogelijkheden met de pro en je draait stiekem meer app dan je op voorhand had berekend.

ahh oke, top.
ik kan alleen voor de home spreken omdat ik daar bewust de keuze voor heb gemaakt vorige week omdat ik dacht dat de homey te kort zou komen.
Ik ben nogal extreem in hobby en wil dan ook zoveel mogelijk gaan automatiseren.
Tot nu toe alleen rolluiken, warmtepomp, zonnepanelen, rookmelders, tv en lampen aangezien er nog sensoren om te testen onderweg zijn van onze chinese vrienden.
en gebruik nu al 13 apps

Ik gebruik net geen 30 apps probleemloos op een early 2016