Homey rode ring en gekleurde ring

Mijn homey functioneert niet meer! Eerst had ik een rode ring en nu een gekleurde ring die niet beweegt. Opstarten opnieuw reageert hij niet meer op. Recovery mode reageert hij ook niet meer op. Help wat is er aan de hand! Niets werkt meer. Zo maar uit het niets. Niks geimplenteerd of iets anders toegevoegd. Liep al maanden zonder wijzigingen.

Andere voeding geprobeerd?

Thanks hij start in ieder geval op nu, maar krijg geen verbinding. In de setup is netwerk ook niet zichtbaar. Ring blijft oranje. Recovery mode, geen countdown.

Voeding moet minimaal 2a zijn anders krijg je heel onvoorspelbaar gedrag.

Thanks, krijg nu wel de setup wifi “Homeysetup xxxx” zichtbaar maar kan in de ipad app de installatie niet afronden. In de instellingen van de ipad zie ik dat er geen internet verbinding is. Dat is ook in mijn mac mini zo. Kom de Homey ook niet tegen in de routertabel.

Heb je 5G aanstaan? Dat wil nog wel eens een probleem veroorzaken. Homey kan dan geen verbinding maken.
Als dat kan 5g tijdelijk uitzetten of met je tel een hotspot op 2.4g maken met dezelfde naam en die dicht bij Homey houden. Als de verbinding er eenmaal is maakt het niet meer uit.
Staan ook wat topics over op het forum.