Homey v4.0.0-rc.?

We zitten nu op Homey v4.0.0-rc.6
Wat is nu Homey v4.0.0-rc.1 geweest? en datzelfde geld voor rc.2, rc.3, rc.4 en r.c5?
Als iemand nu problemen heeft ondervonden bij bv rc.2 en het is opgelost bij rc.3 dan zou het best handig zijn om dat te weten.
Met andere woorden, kan ik ergens terug vinden wat de wijzigingen zijn geweest?

https://developer.athom.com/firmware hier worden de updates aangegeven.(rc. versies worden overschreven).
Niet alle rc.x versies worden voor alle (beta)gebruikers beschikbaar gesteld, als in een rc. versie door Alpha testers te veel bugs worden gevonden dan worden deze eerst opgelost en wordt er een nieuwe rc. versie gegenereerd (rc. is release candidate ).

Voor zo ver ik weet worden er bij rc’s altijd alle zaken vermeldt die in deze rc of een eerdere rc zijn aangepast en/of opgelost.

Zelfs in het AATP kanaal waar ~ 20 Homey’s buiten Athom zitten komen niet all RCs langs en niet alle updates lossen iets op dat in het wild voorkomt.
Kan dus best zijn dat een deel van de RCs de interne kwaliteitscontrole niet door komt. Daarna worden dingen gefikst die de AATP members terug gekoppeld hebben en extra vertalingen toegevoegd en soms door native language members in AATP of soms pas experimental nog eens gecorrigeerd. Ik ben er van overtuigd dat de meeste in de community bekende en gemelde problemen op de cumulatieve lijst van de RCs en later de stabiel release komen als die opgelost worden in een update.

Weer een beetje wijzer… Bedankt.