Homeydash.com , een Homey dashboard

Als je een Google Nest Hub bedoeld dan kan je gewoon een webpagina casten met de Chromecast app, geen “echte” Chromecast voor nodig nee.

Helemaal top! Werkt mooi! Super bedankt :pray:

1 Like

H!,
ik had het casten naar de Google Hub al een tijdje werkend, maar krijg nu steeds de volgende melding.


Heb apparaat en flow al keer verwijderd en opnieuw aangemaakt, maar het probleem blijft terugkeren.
Ik las bovenin ook iets over dat je moet toevoegen dat "na een minuut het virtuele apparaat weer uit gaat, anders kan je het dashboard niet een tweede keer aan zetten waardoor het dashboard niet meer getoond wordt. " . Heeft het daar mee te maken?

Nee. Dit is een kwestie van de Chromecast app herstarten.

Ok dank je dat werkt. :+1:

Oplossing vind je ook hier !

Wel spijtig dat er op vragen aangaande structurele of toekomstige dashboard functionaliteiten zo weinig reactie komt!! Gewoon eventjes aangeven of deze vragen die wij hebben aangaande extra functionaliteiten haalbaar zijn of niet zou al tof zijn!

Ter info, deze opmerking is zeker niet negatief bedoeld hoor! :slight_smile:

1 Like

Hey,
Misschien een PB aan de ontwikkelaars van homeydash sturen die helpen je vast en zeker, ben ik van overtuigd :slightly_smiling_face:

Net gedaan! Bedankt voor de tip! :slight_smile:

1 Like

Hmmmm, niet veel reactie! :slight_smile:

Vreemd.

Alles ok, ik heb het antwoord gewoon niet direct gezien!
Bedankt allemaal!

1 Like

A post was merged into an existing topic: Homey Cornelisse Dash, een homey dashboard

Ik cast de homeydash naar mijn tv en nest hub maar wanneer deze wordt geladen verschijnt even kort mijn achtergrond en verdwijnt weer. ook mijn instellingen onthoud hij niet kwa grote of taal, temperatuur sensor. Als ik homeydash open op mijn telefoon doet hij dat wel hoe kan dan?
In het filmpje zie je dat hij de achtergrond afbeelding laad en weer verdwijnt.
Background homeydash

Of moet je dat per apparaat opslaan?

Denk dat het casten van een website dit soort instellingen niet kan onthouden?

Je kunt de te casten url aanpassen om iig de achtergrond (en misschien ook andere instellingen?) zo vast te zetten. Daar staan voorbeelden van in dit of het Engelstalige draadje (even zoeken dus…)

Goede morgen allemaal,

Ik heb een vraagje over de chrome://inspect voor op een tablet. Er zou een Logboekregistratie starten knop moeten komen volgens de beschrijving, maar die krijg ik helemaal niet. Ik kan het ook nergens vinden op mijn tablet. Dan zou er ook ergens console moeten staan als ik het goed begrijp ? Moet de homey app ook op de tablet staan om dit werkend te krijgen ?

Gr. Robert

Goedemorgen,
als je de dashboard werkend hebt op een laptop of desktop dan kopieer je de complete url, je plak hem via een tekstverwerker ofzo in je chrome op je tablet en het werkt, vervolgens maak je er een snelkoppeling van naar je startblad en klaar.
Suk6

Goede morgen,

Het is gelukt !!!
Heb alleen nog een vraag. Ik heb de bewerkte text in de Chrome browser gezet en dan komt de dashboard tevoorschijn. Alleen dan heb je aan de bovenkant je web pagina’s staan enz… dus geen volledig scherm gevuld met de dashboard. Hoe kan je dat veranderen ?

Gr. Robert

antwoord staat er bij !
Bladwijzer toevoegen op startblad.
Klaar :grinning: :wink:

1 Like

Is het mogelijk om de opmaak (lettergrootte, knopkleur) in het dashboard aan te passen ?