Homeydash.com , een Homey dashboard

Moet je firmware 3 hebben om HomeyDash te kunnen installeren?

Nee hoor, niet nodig

Ik krijg de melding als ik hem wil installeren dat mijn homey versie incompatible is.

Waarschijnlijk een domme vraag, maar ik kon het in dit topic en het engelse topic niet vinden. Heb ik de app-versie (die Slof hierboven bedoelt) nodig om bijv. de temperatuur van mijn aqara sensoren te zien? Op Chrome op mijn laptop komen deze namelijk niet naar voren.

Mij lukt het, net als Slof, niet om deze app te downloaden (incompatibel).

Ah ok. Maar dit topic gaat over Homeydash.com, de online versie van dit geweldige dashboard. Jullie proberen een oude app te installeren die het al een heel poosje niet meer doet. Gewoon naar Homeydash.com gaan !
De temperatuur kan je zien door een keer lang op de tile te drukken/klikken.

1 Like

Ahh ik was gewoon weer ouderwets aan het tobbe…
Het werkt nu, moest alleen even een bakkie koffie erbij :wink:

1 Like

Nog eens geprobeerd en zag mijn eigen fout. Ik had niet goed gelezen dat slechts een stukje van het browseradres gewijzigd moest worden :relaxed: Maar nu werkt het. Leuk! Bedankt toch:top:

En zo heerlijk dat er veel in het nederlands staat! Daarom koos ik als newbee voor de homey op advies van Robbshop

1 Like

Mooi dat het gelukt is. :+1:

Is er een manier om de waardes in de icons zichtbaar te krijgen?
Dus bv de temperatuur van de thermostaat of dim level van de lampen etc.
Ik zie hier en daar screenshots waar deze in de incons staan, maar dat is bij mij niet het geval.

Naast dat overweeg ik een kobo aan te schaffen, geeft deze exact hetzelfde effect als via een tablet?
Ik begrijp dat de kleur er niet is, maar bedoel de functionaliteit zelf, zit er verschil tussen de kobo/.inkt versie en bv de online versie?

Lang ingedrukt houden

ik bedoel dat ze altijd bij alle icons zichtbaar zijn, dus standaard aan, kan dat?

En zijn deze ook zichtbaar als je dat via een kobo of te wel homey.ink bekijkt?

Nee

Sorry, had een engelse tekst in dit topic gezet, zal het plaatsen in het Engelstalige homeydash topic

Hallo allemaal,
Zou er een oplossing zijn voor de rolluik knoppen van Somfy?
Nu zie ik die wel staan maar er gebeurt niets wanneer ik er lang op blijf drukken.
Zou die ook willen kunnen bedienen :blush:
(UP/MY/DOWN)
Bedankt, Bart

Weet niet of ik hier goed zit maar mocht dat niet zo zijn excuses :slight_smile:

Ik heb het plan om homey dashboard op een samsungtablet te late ndraaien, daarvoor heb ik de link al aangepast op mijn laptop zoals eerder beschreven.
Dit gaat goed,alleen krijg ik dus geen instellingen knop te zien, uitzoomen heeft ook geen zin.


Heb het ook geprobeerd op een android telefoon maar krijg dan ook niks te zien.

Weet iemand hier raad wat ik moet doen?

Alvast bedankt en hoor het graag :slight_smile:

Je gebruikt homey.ink, niet Homeydash.com!

Och zie het nu ook, stom!
Poos aan het prutsen dan krijg je dit soort dingen :sweat_smile:
Bedankt want dit was inderdaad de oplossing!

Ik gebruik de homeydash op de google nest hub. Werkt prima!

Hoe kan je ervoor zorgen dat nadat het scherm automatisch uitgaat en je het scherm aanraakt, dat het homeydashboard opkomt ipv het standaard dashboard scherm van de nest hub

2 Likes

Is er ook een mogelijkheid om de css te wijzigen?

.flow .name { max-width: none; }

De titels van mijn flows worden op de ipad halverwege afgekapt.