Homeyduino en Kaku app conflict

Beste Leden,

even een vraagje wat ik niet op het forum terug kan vinden.
ik wil met mijn arduino in en outputs gaan configureren en deze koppelen aan Homey.

Leek een top plan tot dat ik de Homeydruino app op homey installeerde en een boze vrouw kreeg.
alle klik aan klik uit modules werken niet meer…

Fibaro, xiaomi, tado, nest rookmelders enz… alles werk behalve de klik aan klik uit.

Als ik de Homeydruino app deinstalleer gaat de klik aan klik uit na een herstart wel weer werken.
iemand bekend met dit probleem en eventueel een oplossing?

misschien ook handig om te testen of andere gebruikers die klik aan en klik uit hebben dit probleem ook krijgen als je de app Homeydruino installeert.

Ik hoor het graag!

Misschien is het toeval, er is ook een nieuwe kaku app gedeployed geweest die problemen gaf en vervolgens weer is vervangen door de oude versie om alles weer terug te draaien. Misschien met de KAKU 6.0.0 app nogmaals Homeyduino installeren?

1 Like

ik zie inderdaad dat hij 2 uur geleden naar 6.0 is geupdate (de kaku app) alles werkt nu wel samen. ongelukkige timing van mij denk ik om arduino te installeren. ben er ruim een uur mee zoet geweest. installeren en weer de installeren en weer op nieuw proberen. herstarten enz.

thx voor de snelle reactie!

1 Like