Hue app werkt niet. 5.0.3

Goedemiddag,
Sinds een week liggen al mijn hue producten eruit. Waarschijnlijk na Homey update 5.0.0 of Philips Hue update 5.0.3.
App restarten werkt niet. Ook al aantal keer de homey herstart.
App opnieuw installeren werkt, dan komen de lampen weer online, maar dat duurt max een uurtje en zijn ze weer weg.

Iemand die het zelfde ervaart? Iemand tips?
Alvast bedankt.

Ook al een keer een tijdje helemaal van de stroom afgehaald?

Jazeker. En daarna 15 minuten gewacht voordat ik de stekker er weer in deed. Helaas werkt dat ook niet.

Voor sommige mensen heeft een “full reinstall” gewerkt om Zigbee problemen op te lossen: Zigbee issue (5.0.0-rc47) - #6 by harmenkuijer (stappen 1-5).

Anders blijft er volgens mij weinig over afgezien van een volledige Zigbee reset.

Ik zal het vanavond is proberen. Ik hoop dan niet dat ik al mijn aqara sensoren dan ook kwijt ben. die zitten overal in het huis vastgeplakt…

Deze thread is verplaatst naar het Nederlandstalige deel van het forum. Als je daar problemen mee hebt, neem dan gerust contact met mij of een andere moderator op.
Graag aandacht voor het plaatsen in de juiste taal/categorie.

Hi Robert,

mijn pc is ondertussen al 2 uur bezig en nog steeds op 16% downloaded. Het lijkt wel of hij vast hangt bij 16% want daar staat hij al ruim een half uur op. Moet ik door gaan of opnieuw proberen?

Ik zou zeggen: probeer het opnieuw.