Hue na koppeling aan Homey weer koppelen aan hue bridge lukt niet

Ik begon met domotica met hue lampen en een hue bridge. Inmiddels hebben we een homey, en wilde ik de lampen daar rechtstreeks aan koppelen. Echter blijk je dan geen kleuren etc in te kunnen stellen… moraal van het verhaal: toch beter koppelen aan de bridge. En dan de bridge aan homey (zoals ik het aanvankelijk had).

Ik heb de lampen gereset dmv de switch 10 sec aan/uit ingedrukt houden, om ze weer terug te kunnen koppelen aan de hue bridge. Maar nu… vindt de bridge de lampem niet meer.

Weet iemand hoe ik dit kan koppelen?

To make sure you are aware of the forum rules, please read the Welcome to the forum post here.

This thread has been moved to the non-english forum, if you have any problems with that please feel free to contact me or another moderator.

1 Like

Heb je de hue switch dicht bij de te resetten lamp gehouden, en heeft de lamp ook geknipperd om te bevestigen dat ie gereset is? Heb dit namelijk zelf ook een poosje geleden ook moeten doen en je moet de switch op een paar cm afstand houden van de lamp, anders werkt het resetten niet.

Je kan ook de code die op de lamp zelf is gedrukt gebruiken in de hue bridge om toe te voegen, dit werkt altijd, ook als de lamp niet is gereset.

1 Like