Hue outdoor sensor

ik heb een hue outdoor bewegingsmelder die ik wil gebruiken voor het schakelen van de verlichting achter mijn huis, alleen zie ik in de homey alleen stan dat hij op bewegings alarm staat, en daar blijft hij op staan hoe krijg ik dit er af ?
dat zelfde heb ik met een vocht sensor van Philio daar zit een intruder alarm op welke ik niet kan resetten of laat ik het zeggen ik weet niet hoe, weet iemand raad hoe dit moet.

Kortom: dit zijn problemen die al langer bekend zijn, en waar (kennelijk) nog geen oplossing voor bestaat. Sommige mensen hebben het probleem niet, anderen wel.

Nou lekker dan weer, gaat dus zoals je schrijft niet werken, ik heb hem via een hue bridge aangesloten, en alles voor niets want volgens de topics welke je me opgaf is het een fout die in de homey zit ?
Maar dat topos is bijna 2 jaar oud, is er dan niets veranderd .

Het is niet helemaal duidelijk, maar de Hue thread waar ik naar verwees lijkt te gaan over de Hue Zigbee app, dus niet de Hue Bridge app. Maar dan nog, het “blijven plakken” van de bewegingsstatus is iets wat ik regelmatig voorbij zie komen. Geen idee of er een oplossing voor is, afgezien (misschien!) van “elke nacht je Homey rebooten” of de verschillende apps regelmatig opnieuw opstarten.

Ik heb net de development versie van de Philips Hue Zigbee app geïnstalleerd. Daarmee werken mijn Outdoor Sensoren weer.
[APP] Philips Hue Zigbee - Apps - Homey Community Forum (athom.com)

1 Like