Hulp nodig met flow om garage deur t openen

hoi allen,

ik heb hier 4 keyfobs liggen 2 fibaro en 2 neo coolcams. nu wil ik deze gebruiken voor het openen van mijn garagepoort. hiervoor gebruik ik deze flow:


als ik de knop 1 keer gebruik gaat de garage deur open en daarna kan ik de keyfobs niet meer gebruiken.
Het is net of deze de actie vasthouden en dus niet meer reageren op verdere knop drukken.Moet ik hier een reset voor maken in de flow en zo ja hoe. Het garagepoort relais staat ingesteld als pulse schakelaar. Via de flow op mijn telefoon werkt het perfect.

Ik heb geen Fibaro’s of Neo’s, maar mss heb je er iets aan.
Je activeert een scene met die keyfobs. Is dat wel nodig? Een scene blijft actief tot je hem deactiveert.
Kun je niet gewoon als ALS kaartje ingeven dat ie triggert op het indrukken van een knop?

Je zet “garagepoort” wel aan, maar zet je hem ook ergens weer uit? Als bij apparaten kijkt, zie je tegel “garagepoort” ook veranderen van wit naar grijs als het relais weer is uit geschakeled?

Het relais staat ingesteld als pulse schakelaar dus deze reset zicht zelf na een aantal seconden. Via de flow die ik op de telefoon gebruik werkt het perfect.

@Henk_Renting

Dit zijn de enige keuzes die ik heb voor de keyfob: en bij de scene kan ik alleen aangeven welke knop je drukt en hoeveel keer 1 of 2 keer achter elkaar

Voeg “zet uit” na 2 seconden, toe aan je flow,