Hulpvraag klikaanklikuit

Wie o wie kan helpen. Ik gebruik de nieuwe app. Mijn deurbel drukker van klikaanklikuit was leeg. Batterij vervangen, maar nu krijg ik hem niet meer als drukker gekoppeld. Ik kan hem ook niet verwijderen als z-wave. Wie heeft er een oplossing?

Alvast hartelijk dank

Je moet ons iets meer info geven als je wil:
Wat is “de nieuwe app” ? Als in welke versie gebruik je precies?
Welke firmware versie van Homey gebruik je?
Welke Zwave drukker gebruik je precies van Klikaan/Klikuit? (Dit omdat je zegt dat je de drukker niet kan verwijderen als Zwave)
Deed de drukker het wel voordat de batterij leeg was en heb je de drukker daarna verwijderd?
Of deed de drukker het misschien niet meer na een app update?

Hallo Roco,

Ik gebruik versie 2.0.0-rc 9

Het is de standaard klikaanklikuit deurbel drukker. Deze was gekoppeld totdat de batterij leeg ging. Heb batterij vervangen, maar krijg de drukker niet meer aan homey gekoppeld. Hij is nu direct gekoppeld met de bel. Hierdoor krijg ik geen melding als iemand overdag aanbelt. Daar was dat voor bedoeld.

Heb jij een antwoord?

Groeten,

Waldo

Ik doe mijn best om te helpen maar ik mis nog wat antwoorden.
Welke app versie van kaKu gebruik je?
Welke drukker gebruik je precies?
Heb je de drukker zelf verwijderd? (na een batterij wissel zou hij gewoon nog wel gekoppeld moeten zijn)
Heb je hem daarna zelf opnieuw gekoppeld?

Ik gebruik de versie v4.1.0 van klikaanklikuit. Volgens mij is het de drukker Acdb-7000a

Ik heb de drukker zelf verwijderd. Tioen hij het niet deed, heb ik geprobeerd hem te koppelen als nieuw apparaat, maar als ik op de belknop druk dan registreert de app het niet. Er komt dus geen koppeling tot stand😳

Zou je die dan eens willen proberen toe te voegen als ACDB 7000A remote of ACDB 7000C remote?

Ga ik proberen. Waar vind ik remote?:smile:

KaKu-remote

Thanks voor het helpen en al helemaal omdat het kerst is👍

Anytime! Maar, is het ook gelukt?

Ben ff gestopt met testen. Morgen ga ik het proberen👍. Nogmaals bedankt