I/O board voor homey

Ik ben mijn huidige systeem aan het overzetten op howey maar ik heb een I/O board nodig werkend met homey met minimaal 5 ingangen en 8 uitgangen. Wie kan mij helpen?

Volgens mij niks out-of-the-box, maar wellicht dat je zelf iets kunt maken op basis van Homeyduino (moet je wel programmeerkennis voor hebben).

ESP Easy kan ook een mogelijkheid zijn

1 Like

Ik heb een Arduino mrga met ethernetshield v1 aangeschaft, ik ben zover dat homey de mega wel ziet in het netwerk maar ik krijg de in en outputs niet jn beeld. Ook de remote congiguration werkt niet. Kan je mij verder helpen eventueel met hoe ik dit moet programmeren.

Gebruik je ESP Easy, Homeyduino, iets anders? Daar begint het mee.

Ik gebruik homeyduino

Heb je de starting guide gelezen? Ik zou niet direct beginnen met de remote config (= ingewikkelder en er kan dus meer fout gaan) maar eerst kijken of je een eigen input/output kunt opzetten.

Beste Robert, ik heb deze al meerdere malen doorgenomen maar het opzetten van in en outputs is me niet helemaal duidelijk. Kan je een voorbeel posten? Alvast bedankt!

Nee, ik heb geen voorbeeld. Ik heb ook geen idee welke inputs en outputs je hebt en hoe die aangestuurd moeten worden, daar begint het mee. Zodra die werken kun je het “omzetten” naar Homeyduino (of draai het om, en probeer eerst eens een “capability” aan te maken met Homeyduino om te zien of en hoe die verschijnt op Homey).

Oke dank je wel ik ga hiermee aan de slag