Idee: Homey Update functionaliteit in de web app

Hoi allemaal!,

Ik ben een Homey eigenaar (voor een aantal maanden nu al ondertussen) en kwam op een idee wat ik even wou delen met Athom

Zou het leuk zijn dat er een updater voor de Homey software in de web app kwam. (Zie dit idee/topic als feedback aan Athom)

Wat bedoel je met een updater?

Hoi!,

Ik bedoel met een updater namelijk dat je voor het updaten van de software van de Homey bijvoorbeeld naar je telefoon moet gaan. Het leek mij een erg leuke extra als je ook je homey zou kunnen updaten vanuit de web app (mocht je bijvoorbeeld je telefoon eens vergeten zijn) :slight_smile:

Het is natuurlijk niet perse nodig, maar ik vond het wel een leuk concept-idee om met Athom als feedback te delen.

Ah op die manier. Athom heeft een beeld bij dan en hiervoor gebruik je de app, en voor dat en dat gebruik je de web app.
Maar goed, er verschijnen steeds meer dingetjes in de web app, gaat de goede kant op vind ik.

Het gaat zeker de goede kant op. Heb net ook geupgrade naar V6 van het besturingssysteem. Echt een hele goede versie qua verbeteringen.

1 Like

Athom gaat er vanuit dat je auto-update aanzet…

Ik wacht juist altijd ff met updaten tot alle ‘klachten’ een beetje verdwenen zijn​:face_with_hand_over_mouth::hugs:

Bij mij is de Web App nog deels in beta,
Energie is nog geheel niet ingevuld en wat staat er bij jouw onder het instellingen tandwiel?
Screenshot_20210531-200526
Nog even geduld…
Athom is nog druk aan het ontwikkelen aan de WebApp.

1 Like