Ik wil "Flow uitschakelen omdat deze te vaak werd uitgevoerd" uitschakelen?

Leuk allemaal maar deze info staat al lang en breed in dit draadje Vollopen geheugen

Zullen we daar verder gaan? En hier ontopic blijven

1 Like

Dit ìs ontopic

Aangezien je dit topic zelf hebt geopend zou je kunnen weten waar dit topic over gaat. En dit topic gaat niet over het vol lopen van het geheugen. Daar is zoals Tasz gemeld heeft een ander topic voor. Berichten hier onder die niet over “dus mijn vraag is, hoe kan ik het automatisch uitschakelen van een flow, uitschakelen?” gaan of berichten met “Hier zijn we mooi klaar mee mensen.” zullen worden verwijderd zonder verdere notificatie. Hier vallen ook de berichten onder die een reactie zijn op deze post. Mocht je hier problemen mee hebben neem dan contact op met een moderator via PM.

1 Like

Uit de openingspost:

De feature ‘automatisch uitschakelen’ letterlijk uitschakelen kan niet was al snel duidelijk, maar waarom dit uitgeschakeld wordt is nu wel een idee van.

Als het geheugen vol zit gaan alle opdrachten als zeg maar dikke drap door een trechter. Als het dan door die trechter heen is spettert het tegen het plafond, dan worden alle achterstallige opdrachten (de tijdgebaseerde opdrachten) achter elkaar uitgevoerd, dus niet elke seconde, of minuut/uur maar alle vertraagde opdrachten allemaal direct achter elkaar (zo snel als de processor kan). En ja dat is sneller dan die regels van automatisch uitschakelen.

Ok. Dan ga ik er van uit dat dit topic opgelost is en gaan we hier verder over het vol lopen van het geheugen en de gevolgen daarvan. Mocht je daar bezwaar tegen hebben neem dan gerust contact op met een moderator via PM.