Imou A1 camera koppelen aan Homey

Iemand hier ervaring met het koppelen van de IMOU A1 (A22EP-V2) camera aan Homey?
Ik heb de Dahua app en de onvif app geprobeerd, maar een snapshot maken lukt niet. Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Je beste gok zou kunnen zijn om @Adrian_Rockall zo ver te krijgen dat hij jouw camera integreert in zijn app. Jouw camera “Dahua imou A1” lijkt Onvif te ondersteunen, dit zou dus mogelijk moeten zijn.
(Link camera: Imou Life)

Misschien ondersteunt de camera de snapshot-functie niet. Ik heb ontdekt dat sommige camera’s alleen een live feed hebben (tp-link NC-450) en Homey kan dat niet verwerken.
Als je de testversie van de ONVIF-app installeert, schakel dan de logboekregistratie in en stuur me het logboek vanuit het configuratiescherm nadat ik de camera heb toegevoegd.Ik zal zien of ik iets kan doen.

Ik heb hetzelfde met mijn IMOU LOOC C26 EP camera. Toegevoegd met de app ONVIF camera" maar helaas geen snapshot.

@Adrian_Rockall, ook ik heb een logboek verzonden.

Is uw camera IP 192.168.0.179?

Ik heb 3 uur geleden een logboek ontvangen met dat IP-adres en het toont een momentopname-URL, dus het zou moeten werken.

Ja dat is inderdaad juist. Ik ga het nog even testen. Dank je wel.

Hoi Wim!

Is het gelukt met jouw camera? Ik ben van plan deze aan te schaffen en ben benieuwd of jij het werkend hebt gekregen. Zo ja, met de Dahua app of met de Onvif app? Hoor het graag! Bedankt alvast

Ik heb een Synology Surveillance Station. Ik heb de camera via deze app gekoppeld. Toen kon ik wel een snapshot laten maken bij het aanbellen.

Dankjewel Wim! Heb ook een Synology staan. Ik ga het ook proberen met de Onvif app