Imperihome

Na een paar mailtjes op en neer geven ze nog altijd aan dat ze er niet mee aan de slag kunnen. Ze hebben ook aangegeven dat er contact geweest is met Athom
Ik baal er een beetje van omdat ik het een hele fijne app vindt.
Ze geven aan dat de nieuwe Api nog niet gedetailleerd genoeg is?
Wat bedoelen ze daar mee?

1 Like

Athom zegt zelf:

Ah, ok, beetje ongeduldig dus. Sorry, kan mij herinneren dat er destijds aangegeven was dat 2.0 een voorwaarde was voor imperihome. Maar dan proberen we geduldig af te wachten.

Daar is het nu ook wel een beetje klaar mee.

Hoe wil je homey interessant houden zonder dat er dashboard beschikbaar is, op wat voor manier ook?

1 Like

@Mikzorzz je bedoeld een dashboard als in https://homey.ink/?

and don’t forget the increasing in size forum post, with multiple examples of it expanding in all directions, not just e-readers

Ja zoiets, alleen wat geavanceerder… anders kan ik net zogoed mn mobiel aan de muur hangen.

Ik hoop echt dat imperihome homey gaat integreren. Maar die wachten op de Api.
ImperiHome zou echt een mooie en flexibele oplossing zijn.

3 Likes

Ik gebruikte imperihome met de veraplus. Nu gebruik ik imperihome nog steeds met de homey, om flows te starten. Via webhooks en ifttt.
Geen terugkoppelingen en dus is imperihome nu alleen maar een programmeerbare knoppenscherm. In afwachting van…

Een maand of drie vier verder en nog altijd in afwachting.
Onderstaande berichtje is van halverwege juli. Helaas niets meer vernomen daarna.

Hello,

The API we have checked is not yet fully compatible with our technology. But we  
are trying to find a workaround.

Best Regards

The ImperiHome team
3 Likes

Vandaag een nieuw berichtje op mijn vraag hoe het er voor stond.
Het probleem zit m nog altijd in die API. Ik heb weinig hoop meer.

ImperiHome (ImperiHome)

Sep 11, 08:48 CEST

Hello,

Regarding Homey, their API is still not compatible …

Ik ben inmiddels al helemaal tevreden met homeydash
Laat imperihome maar zitten

1 Like

Homeydash is een fijn alternatief, maar haalt het toch echt niet bij imperihome.

1 Like

Hallo Maurits, even een vraag; ik heb altijd Imperihome gebruikt met de Vera controller. Sinds een aantal jaren gebruik ik Homey en zou heel graag Imperihome weer gebruiken. Ik las dat jij dat doe via webhooks en ifttt. Zou je daar iets meer over uit willen. leggen?