INNR P120 werkt niet

En alle Hue lampen zijn direct op Homey aangesloten, dus zonder de Hue bridge?

Aaah nee. Die zitten ook op de bridge

Dan hoef ik waarschijnlijk de rest niet te vertellen.

Ik ga ff rommelen :grin:

Inmiddels heb ik de xiaomi smart hub gekoppeld aan Homey en geplaatst op de 1e verdieping. Je zou zeggen dat die het Zigbee signaal wel door zou sturen. Maar nog geen bereik met de INNR. Ik ga het opgeven…:wink:

Maar heb je dit gehoord of gelezen ergens? Lijkt mij een vreemd verhaal.

Koppel je Hue lampen direct aan Homey krijg je 1 Zigbee netwerk ipv 2. Er is een aparte app voor direct support zonder Hue hub.

Op stroom aangesloten devices geven Zigbee door toch?

Daar zit wat in ja. Maar een Hue bridge op Homey aansluiten maakt een eigen Zigbee netwerk, geeft niet het Homey Zigbee netwerk door. Werkt dat bij de Xiaomi hub niet net zo dan?

Is het gebruik van een of meerdere extra SP120’s misschien een optie om daarmee de afstand te overbruggen? Ik heb er een stuk of 8 in gebruik, reuze handig voor het schakelen van apparaten die niet te veel stroom verbruiken.

1 Like

@Peterie zoals op je foto’s te zien is heb je nog maar 2 zigbee apparaten. Om een goed zigbee netwerk te hebben en grotere afstanden te kunnen overbruggen zou ik adviseren om meerdere stekkers te plaatsen zodat de zigbee dekking beter der word. Heb je de stekkers wel dicht bij Homey (binnen 10 cm) toegevoegd? Ik heb het zelf in het begin dat ik Homey had ook een keer gehad dat de afstand te groot was met toevoegen. Homey ziet het apparaat dan wel maar krijgt niet genoeg en de goede informatie binnen om de stekker goed toe te voegen aan Homey.