Innr RGBW colour bulbs connecten niet

heb 2 lampen gehaald die connectbaar met homey zijn.
alles blijkt dat niet het geval.
heb direct naast de homey een verlengsnoer met de bulb erin.
bij het toevoegen blijft hij maar zoeken maar vind niks.

heb ze al een paar uur lang proberen te resetten door ze 6 keer opnieuw aan te doen achter elkaar. maar krijg nooit de 2 keer knipper terug van de bulps. ze starten gewoon eerst door rood blauw en groen te laten zien en gaan dan naar een normale gele lamp kleur.

heeft iemand al met deze lampen lopen knoeien of hoe kan ik dit oplossen?

Misschien 7x AAN/UIT?
Of beginnen met AAN en dan 6 of zeven keer UIT/AAN,
heb wel eens zo iets gelezen,
anders zoek op dit forum op INNR

ja heb zelfs een youtube filmpje gevolgd hoe je je die moet resetten. (hoe moeilijk kan het zijn :smiley: )
maar na 100 keer opnieuw geprobeerd te hebben bij beide lampen. werkt het niet. ze knipperen ook niet na de 6 keer aan en uit doen.

Roy zegt het toch duidelijk, niet aan - uit maar UIT - AAN , hoe moeilijk kan het zijn? :slight_smile:

ja blijkbaar heb je een diploma ervoor nodig, de eerste keer koppelde ze wel even leek het, maar homey gaf aan dat er “iets fout ging” daarna zijn ze niet meer te koppelen. en ook niet meer te resetten.

waarschijnlijk dus een bug van homey of van innr zelf

eindig met lamp aan :slight_smile:

ben erachter wat er aan de hand is, niets van zigbee doet het met me homey.

Haha mooie afkorting ook, ja dat had ik al een paar keer gedaan. Heb het net opgelost.

Bij instellingen heb ik me zigbee netwerk verwijderd. Daarmee liep hij vast. Toen nog een keer ptp. En toen herkende hij weer zigbee apparaten.

Homey klinkt mooi, maar in de praktijk toch een hoop gezeur met foutmeldingen, vaak “onbekende fout” ook op de app. En apparaten installeren is ook een drama waar het soms wel 15 min duurt om een app te installeren, daarna ook meerdere keren proberen om het daarna toegevoegd te krijgen. Dacht eerst waarom is homey niet veel beroemder, maar zo te zien hebben ze nu als doelgroep mensen met veel geduld en kalmte :joy:

En als je dan toch een “onbekende fout” krijgt, dan kun je altijd even in de logfile kijken. Oh wacht…

ja zou mooi zijn als je daar meer rechten in kreeg om te zien wat er fout ging. maar toch mooi om te zien dat jullie je zo goed inzetten op dit forum om mensen uit de brand te helpen!