iRobot Roomba 980

Kun je alleen de irobot 980 aansluiten op de homey??

Verplaatst.

https://apps.athom.com/app/com.irobot.roomba980

Roomba

This app adds support for the Roomba vacuum cleaners to Homey.

While the only officially supported device is the Roomba 980, the app seems to work with quite a lot of other Roomba vacuum cleaners.

works well (with the use of the beta app) since this release, also the states are changed correctly.

thks all.

Beste

Ik heb een Roomba 671 en die wil ik toevoegen aan homey hij ziet hem wel bij toevoegen maar zodra je homeknop moet indrukken blijf hij wachten en voegt hij hem niet toe, doe ik wat fout of kan dit type niet? Ik hoop dat iemand kan helpen

Ik heb met de Irobot 980 hetzelfde probleem. Heeft prima gewerkt totdat hij verbinding verloor. Ik heb de robot verwijderd, maar bij opnieuw installeren ziet hij de robot wel, maar bij het indrukken van de home knop krijg ik na een tijd wachten de melding dat het niet gelukt is. Homey, mobiel en Roomba allen zelfde wifi.

Probleem opgelost. Fabrieksinstellingen via Roomba app gekozen . Vervolgens opnieuw aan het netwerk koppelen. Na succes kon ik hem ook in Homey weer toevoegen.

1 Like

Zelfde probleem gehad, zelfde oplossing toegepast, ook succesvol. Bedankt voor het delen, het heeft me goed geholpen!

Na een update is de iRobot verdwenen. Het opnieuw installeren en de iRobot terug zetten naar fabrieksinstellingen mocht niet helpen.
Iemand nog een idee?