Jalousie invert

Al mijn jalousie schakelaars (klikaanklikuit) zijn van de een op de andere dag in invert gegaan en ik kan ze ook niet meer met invert ja of nee wijzigen, ik moet nu inplaats van open dicht zeggen via google en met homey dicht in plaats van open, is dit probleem bekend.
en is er een oplossing

Schijnt te maken te hebben met de nieuwste update van de Kaku app. Stuur een mail naar support@athom.com

Gerelateerd topic:

1 Like

Wellicht helpt dit? Is net gepost op fb.

Het probleem is als volgt ik heb in Zweden Nexa de jalousie schakelaars EJLR 100 gebruikt en daar die niet inde app staan deze met kaku geprogameerd daar dit waarschijnlijk hetzelfde fabrikaat is, als deze niet meer met kaku te koppelen zijn ben ik afhankelijk van Athom voor ondersteuning.

Nexa = kaku voor zover ik weet.
De ASUN650 en EJLR100 lijken sprekend op elkaar, dus je kunt t proberen om hem als klikaanklikuit ASUN te koppelen.


Ik zou dit overwegen:

Beste Peter,

Ik heb het uitgeprobeerd maar ik kan ze ook niet opnieuw koppelen uiteindelijk heb ik de draden verwisselt en alles functioneert weer normaal.

Ik heb ze al zeker vier jaar en nooit problemen gehad, de invert functie werkt niet meer, misschien wachten op de volgende update.

Bedankt voor je welwillende medewerking,

Groet Gerrit

1 Like