Kaku APC3-2300R

Hallo, ik heb 3 stuks stopcontacten van KaKu APC3-2300R en deze aangemeld onder drie verschillende namen in Homey. Als ik in Homey op de apparaten druk, dan gaat alles goed. Echter als ik een Flow aanmaak met 1 stopcontact en laat deze op een bepaalde tijd aanzetten, dan gaan ze alle drie aan. Wat doe ik verkeerd?

mvg,

Aat

Heb je met apparaat toevoegen misschien het signaal van de afstandsbediening gekopieerd waarmee ze toevallig allemaal aan gaan? Ik heb deze ook namelijk en heb ze per stuk toegevoegd en het signaal via homey. De afstandsbediening heb ik ook los toegevoegd dus ik kan alle knoppen zelf toewijzen nu. Werkt perfect bij mij.

Hoi, ik heb hem geprobeerd toe te voegen zonder de afstandbediening maar dit is mij niet gelukt? Ik krijg geen programmeer knop in Homey te zien. Wel heb ik ze nu toegevoegd aan afstandbediening en vervolgens de afstand bediening gekopieerd. Dit werkt tot nu toe prima! Als ik alles uit zet en weer aan (met ab) krijg ik alleen foutmeldingen in Homey. Dus dit niet doen.