Kaku asun650

Klik aan klik uit asun650 is er iemand die iets kan doen aan de bediening van de asun650.

Hij kan alleen nog instappen naar boven of beneden. Niet meer in 1 keer o hoog of omlaag.
Het omkeren van de knop omhoog of omlaag werkt niet.

Ook niet na de update van vandaag 7.1.7

Kan iemand iets fixe???

Ik heb ook het probleem dat het rolluik soms in stukjes gaat.
Het omdraaien in de software werkt niet meer waardoor nu de helft van mijn rolluikken verkeerd om werkt.

Zojuist een request ingediend bij Athom.

Top, ik gister ook hoop dat er snel een fix komt.

Thnx altijd het proberen waard

Hier hetzelfde probleem
Maar alleen met 1 asun650. De overige 3 welke ik gebruik werken normaal.
Ik heb het tijdelijk opgelost door de “foute” omgekeerd te laten werken maar ik vind het vreemd (zachtjes uitgedrukt) dat na de laatste update 3 goed werken en 1 geïnverteerd.
Misschien andere firmware?

Hier is een oudere kaku app versie te downloaden (Thanks Peter de Vos)

1 Like

Ik heb ook problemen met de Asun 650. Ik had hem verwijderd uit de lijst en geprobeerd om hem weer toe te voegen. Dat lukte niet. Een nieuwe Asun 650 geprobeerd toe te voegen, lukte ook niet. Op de Homey van mijn vriend geprobeerd, lukt ook niet. Ik hoop dat er gauw een update komt.

Mijn bericht boven de jouwe gemist?
Of update 7.1.9 gemist misschien?

Yep hier hetzelfde iemand op het forum zei om hem opnieuw aan te melden. Afmelden ging goed aanmelden helaas niet meer. En draai 7.1.7 kaku app

Zojuist op advies van Peter_Kawa (mijn dank daarvoor) 7.1.9 geïnstalleerd. Helaas aanmelden blijft onmogelijk. Soms wil hij wel eens wat sneller knipperen, maar krijgt toch geen verbinding. Ik heb nog 4 ander Asun-650 in huis. Die werken nog steeds.
Vandaag zelfs een nieuwe ASun650 (V2) gekocht. Maar die krijg ik ook niet aan de praat.

Graag gedaan.
Je kunt de oude app installeren, dan moet het weer werken.

Deze kan alleen via CLI geïnstalleerd worden. Hier zie je hoe je dat kunt doen:

1 Like

Weet iemand wat de status van dit issue is? Ik draai kaku 7.1.7 en vlg de Appstore (op 9 augustus) is dat ook de meest recente. Maar invert en niet kunnen toevoegen issue is nog steeds gaande…!

Sorry, maar support@athom.com is het proberen waard

Gisteren nogmaals een mail naar ze gestuurd naar de status van dit probleem omdat ik het zelf al aardig irrant begin te vinden. Zeker omdat ik ze tijdens de testfase van 7.x er meerdere keren op gewezen heb dat niet goed werkte.
Zodra ik antwoord heb laat ik het jullie weten.

Nieuwe versie zou zo uit moeten komen.

Helaas werkt de oudere versie of ook de nieuwe versie bij mij ook niet. Is er al nieuws bekend omtrent deze bug?

Gisteren mijn code gekregen voor Homey Bridge en meteen begonnen.
Probleem was dat ik geen KAKU asun650 kon aanmelden.
Na veel proberen nu een manier gevonden (heb er nu 3 aangesloten).
Zoals ik nu gedaan heb;
asun650 aanmelden en installeren.
Volgens voorbeeld op knopje drukken, groen lampje gaat knipperen.
Druk op volgende en selecteer RODE KRUIS.
Opnieuw knopje indrukken en volgende
Nu groen aanvinken.

Dit werkte bij mij

Hallo Ceesp

Zag dat je jouw problemen hebt opgelost.
Ik ben totaal a-technisch en had gedacht 1 en 1 is 2, maar…
Heb jij mogelijk een korte duidelijke uitleg hoe ik mijn asun650 van klikaanKlikuit aan de gang krijg.
Gr.JanH