KAKU AWST-8800 / WST-8800 " Dit apparaat kan niet worden bediend "

Geweldig

Nu werkt de workaround ook niet meer na update 5.01 ( PAR-1000 is foetsie )

Ik snap niet waarom iets dat gewoon werkt en verder geen onderhoud nodig heeft er uit moet worden gesloopt.

Iemand enig idee wat ik kan gebruiken om de PAR-1000 te vervangen ?

Ja ook hier een aantal schakelaars die met update 5.0.1 niet meer werken. :triumph::face_with_symbols_over_mouth:

Volgens mij zijn alle schakelaars die werken met zoā€™n draaiwieltje er uit of zo.

Mijn stekkerdoos schakelaar is makkelijk te vervangen ā€¦ maar vanuit de bouw zit er een systeem in mijn keuken ingebouwd ā€¦ en daar kan ik nu niks meer mee :frowning:

En waarom ? Het werkte gewoon ā€¦ heeft verder geen onderhoud nodig in de app ā€¦ maar gewoon verwijderen :frowning:

ik hoop dat iemand weet of ik een andere schakelaar kan kiezen om de PAR-1000 te vervangen binnen Homey.

Ik zou ook even een ticket aanmaken ā€¦ hoe meer mensen klagen hoe beter denk ik

Now in the store:
Whatā€™s new in v6.0.0
Revert to old version. Sorry!

Super !!! :+1:

Werkt weer ā€¦ wel even schrikken :grimacing:

Ik zit met het zelfde probleem; de PAR-1000 en de YC-412 zijn naadloos verdwenen in de kies mogelijkheden bij het toevoegen van een nieuw apparaat.
Terug naar de oude versie is geen optie aangezien dan alle andere KAKU apparaten rare nijgingen gaan vertonen.

Waarom nou niet gewoon een oud KAKU type handhaven die met de instelwieltjes overweg kan (en het bijbehorende signaal uitzend, zo ingewikkeld kan dat toch niet zijn?)

Gr

Waarom de HDR-105 niet gewoon opnemen in de nieuwe versie? Zijn zat mensen die nog zoā€™n ding ingebouwd hebben zitten !!

Of zet de WST-8800 terug in het lijstje met apparaten zodat de gekozen draaiknop waardes nog kunnen worden uitgezonden.
Als ik al die KAKU meuk in mijn huis moet gaan vervangen om dit probleem te tackelen kies ik waarschijnlijk niet meer voor KAKUā€¦

1 Like

@Dijker

Net een nieuwsbrief gehad waarin staat dat er een update uit komt op 7 Juni.

Maar dat voor de meeste mensen er gen problemen zijn. Verder word onbegrijpelijk aangeraden om automatische updates uit te schakelen indien je met de vorige update wel issues had. ik dus omdat de PAR-1000 foetsie is in die update.

Is deze ook weg in 7 Juni Update ?? Waarom Ć¼berhaupt ? Kan dit er niet gewoon inlijven ? Wat is het probleem Ć¼berhaupt dat deze zaken zo nodig moeten worden verwijderd ?

Wat gaat dit betekenen voor toekomstige updates ?

Stel KAKU komt met iets nieuws uit ā€¦ dan kan ik dat niet met Homey samen laten werken ? Ik moet dan immers ā€¦ā€¦ updaten

1 Like

Functionaliteit toevoegen is altijd goed, functionaliteit verwijderen nietā€¦

1 Like

Inderdaad

Kan me voorstellen dat iets een vooruitgang in de weg kan zitten ā€¦ maar kan niet begrijpen hoe dat in dit geval mogelijk is

Komt vaker voor helaas.
Zo moest ik es nieuwe rookmelders aanschaffen omdat mijn type uit de Alecto app gesloopt werden door Athom omdat ze dat (naar hun zeggen) niet stabiel kregen. Ik had geen problemen, maar helaasā€¦ :frowning:

Het blijft techniek, dus kan es voorkomen, maar ontzettend vervelend als het jou treft.
Laten we hopen dat ze iig hun best gedaan hebben om die devices te (blijven) ondersteunen

Ja erg jammer. Wekt ook weinig vertrouwen wanneer men zomaar even beslist dat iets overbodig is!!!

Wie zegt me niet dat volgende week een andere schakelaar aan de beurt is :see_no_evil:

1 Like

Zag in de KAKU app 7.1.7 (experimental) dat de functionaliteit weer was toegevoegd.

ALLE oude functies dat je weet ?

een beperkt aantal volgens mij, maar de zenders kan je wel instellen met de ā€˜wieltjesā€™ waardoor de apparaten wel weer aan of uit gaan.
Wekt voor mij prima

Zou geweldig zijn als de HDR 105 erin word opgenomen!!

Dat kun je het beste aan de maker van de app vragen, in dit geval Athom
https://support.athom.com/hc/en-us/requests/new