Kaku deurbel

Wat is er toch aan de hand met Klik aan klik uit?
Laatst een deurbel (ACDB 7000C) gekoppeld. Probleemloos. Via een flow de deurbel ook op sonos gezet. Na update van Kaku app was de 7000C verdwenen uit de apparatenlijst van het flowkaartje. Toen de drukknop gekoppeld (ACDB 7000A). Dit werkte ook. Tot een paar dagen terug. Opeens geen Sonos bel meer. Bleek de flow niet meer te werken. Ook de drukknop verdwenen uit de apparatenlijst als ik een nieuw flowkaartje wilde maken. En dat terwijl er volgens mij geen update is geweest.
Iemand enig idee? Vind dit soort plotselinge wijzigingen toch wel irritant.

Auto update in ieder geval uitschakelenπŸ™ƒ

Ik heb de experimentele versie draaien en daarmee werkt de deurbel (en mijn andere kaku zooi) prima.

Heb inmiddels ook de laatste experimentele versie van Kaku draaien. Het probleem met het inverteren van de screens is daarmee opgelost. Alle Kaku apparaten zijn zichtbaar, maar als ik een flow wil maken kan ik de deurbel niet kiezen. Ik los het nu op met een javascriptje maar toch wel irritant dat de flow niet werkt. Bij een eerdere versie van Kaku heeft het altijd gewerkt.

Je zou de oude versie eens kunnen proberen:
https://store.homey.community/app/nl.klikaanklikuit

Ik heb inmiddels weer de normale versie draaien en tot op heden werkt dat prima.