Kan Ik Mijn Klik Aan Klik Uit ICS 2000 Rechtstreeks Koppelen Met Homey

Hallo,

Ik heb nu een Homey gekocht en heb een klik aan klik uit ICS 2000 met daarop al mijn apparaten geïnstalleerd met scenes etc. Kan ik dit rechtstreeks opnemen in Homey of moet ik al mijn apparaten opnieuw installeren op Homey en mijn scenes weer opnieuw maken in Homey?

Het is volgens mij niet mogelijk om je ICS 2000 te koppelen met homey en vervolgens de apparaten aan te sturen.
Dus alles moet overgezet worden. Het is even wat werk maar daar na kan je wel gelijk je ICS 2000 verkopen want deze is dan overbodig geworden. Alle aansturing gaat dan via Homey.

deze vraag heb ik meer dan een jaar uitstaan bij Athom,
helaas nog niet ondersteund
de Kaku ICS 2000 is naast een mooi systeem waar je ook veel mee kunt een goedkope manier om je Slimme meter uit te lezen

nu met de energy module wil hopelijk Athom hun standpunt herzien en de ICS 2000 alsnog gaan ondersteunen!?

Bedankt voor je reactie,

Verkopen word hem nog niet. mijn camera’s draaien er nog op en bepaalde apparaten worden nog niet herkend van klik aan klik uit die ik nog gebruik…

Ja dit was mooier geweest. dat ik via homey mn ics kon overnemen scheelde me een dag alles herprogrammeren… maar het gaat de goede kant al op.

Hallo allemaal, is hier al iets meer over bekend? Ik wil ook graag de meterstanden uitlezen met ICS2000 en naar Homey sturen.

2 Likes

Is er in 2024 al iets bekend over koppelen van de ICS-2000 aan Homey Pro?