Homey Community Forum

KlikAan KlikUit AWST-8802 doet niet mee :-( - Was kapotte Homey, gesloten

Inderdaad, maak svp support requests aan bij Athom. Ze geven nl zelf aan (op mijn support request) dat ze geen issues met Kaku kennen.
De community is geweldig, maar als we geen requests bij Athom aanvragen, zullen zij er weinig aan gaan doen vreez ik… :slight_smile:

Ik heb een support case lopen bij Athom/homey inderdaad, maar zij zien niets raars in de diagnostics… dus ik ben een beetje vastgelopen nu. De ontvangers heb ik verbonden door ze in pair mode te zetten. maar de Schakelaars hebben niet zo’n optie; die zenden denk ik een vaste code.

Hier hetzelfde probleem met de AGDR-3500 vooraf aforismen goed gewerkt en nog steeds via HomeWizard en de losse ab. Alleen met Homey wel te installeren naar niet te schakelen helaas. Andere Kaku schakelaars werken wel.

Totdat het opgelost is, zou je met een kaku remote Homey kunnen instellen en met dezelfde remote je Kaku device. Bij mij werkt hierdoor alles weer.

Zojuist mijn vervangende Homey pro ontvangen en aangesloten… je raadt het al, alles werkt gelijk zonder problemen! Was dus een kapotte homey!

Iedereen ontzettend bedankt voor het meedenken!!

2 Likes