Klikaanklikuit AB YTC-102

Hoi,

ik heb de AB van klik aan klik uit AB YTC-102 welke niet herkend word wanneer er gevraagd word om een knop in te drukken om hem te pairen…

de Homey al een keer opnieuw opgestart en de app opnieuw geinstaleerd had geen nut. AB werkt wel gewoon direct met de verlichting buiten.

wat doe ik fout bij installatie en inleren van de AB?

Na wat zoeken begrijp ik dat je de "AYCT-102 " afstandbediening bedoelt.
Ik gebruik zelf 2 van deze afstandsbedieningen zonder problemen waardoor we dus zeker weten dat ze wel goed KUNNEN werken.

Naar wat ik gelezen heb zijn er mensen die problemen hebben met de 433mhz controller (die KAKU gebruikt) en je kan ergens in de instellingen die module opnieuw laten starten (zonder homey opnieuw te laten starten) en PTP zou kunnen helpen (Pull The Plug) oftewel, Homey’s stekker van het stroom halen en een 15minuten later weer inpluggen.

Ik hoop dat je wat met deze info kan…

[EDIT] Als je trouwens zeker weet dat je een “AB YTC-102” hebt dan zie ik die niet staan waardoor hij dus ookk niet (per se) ondersteund word. [EDIT]

Het is idd de niet A variant. Heeft dus effect op de compatibiliteit. Ik was het nu aan het testen maar is niet van levens belang (ga verhuizen). Bedankt voor je toelichting

De niet A variant YCT-102 staat ook gewoon (bij mij helemaal onderaan, de laatste) in het lijstje en zou gewoon moeten werken. Dit is een oude variant die niet meer verkocht word en vervangen is door de A variant.

Nieuwe KAKU producten met een A aanduiding kunnen standaard niet worden aangestuurd met deze afstandsbediening, dankzij Homey zou deze dus wel weer kunnen werken met nieuwere KAKU producten (en zigbee etc.).