Lamp aan tussen zonsondergang en zonsopgang

Ik wil met een bewegingssensor de buitenlamp 2 minuten aan laten gaan tussen zonsondergang en zonsopgang. Kan iemand mij vertrekken wat ik fout doe?
De lamp gaat n.l. nooit aan, zowel overdag als s’avonds niet, als ik de And … verwijder gaat de lamp wel aan.

je kan dit ook proberen, dit zit standaard in homey;)

waarom niet deze kaart? zit ook standaard in Homey
snachts
is de geïnverteerde kaart van de “het is overdag” kaart

Wat ik in zo’n geval altijd doe, is de individuele flow-kaarten testen. Wat je in dit geval kan doen is, wanneer het donker is buiten, de test-knop gebruiken. De app geeft dan aan of de flow-kaart ‘het is tussen zonsondergang en zonsopgang’ werkt door middel van een groen teken. En dan kun je meteen zien of de lamp aan gaat en automatisch uit gaat. Dan heb je in ieder de 3 laatste kaarten getest. Werkt dit, dan zit het in de bewegingsmelder, die dus geen beweging detecteert. Werkt dit niet, dan kun je een van de hierboven voorgestelde flow-cards proberen

Bedankt, ga deze oplossingen testen.

Hier had ik ook wat problemen mee. Ik heb het op kunnen lossen door het om te draaien: het is tussen zonsopkomst en zonsondergang. en dan vervolgens de invert switch aan zetten (het is NIET tussen…)
Lijkt bij mij tot heden goed te werken.