[APP][Pro] BLE Christmas lights, Kerst clusterverlichting met bluetooth (Action)

Hmm… wel erg jammer gelijk bijna 2 keer zo duur.Bedankt voor de link, eens zien of ik mezelf zo gek kan maken :wink:

Of hier: https://www.beslist.nl/klussen/d1016837550/Kerstverlichting_Warm_Wit_120_LED_bedienbaar_met_App_Huismerk_wit.html?productIdentifier=00000150324872197550957868799

MMmm… krijg in de log het volgende te zien:

2018-12-05 12:48:18 [err] [MyApp] error deleting logfile: ENOENT: no such file or directory, unlink ‘/userdata/clusterLights.json’

Verder heb ik hem kunnen koppelen, en 1 x aan kunnen zetten, nu doet hij niets meer :slight_smile:


Ennnnn nu doet ie het wel… mooi! In de Homey2 app staat wel een foutief icoontje in de device list. Ga je naar het apparaat zelf, dan zie je wel de kerstboom staan.

1 Like

Heb nog even gespeurd voor meer alternatieven (uitgaande van de app die “Lights App” heet) en volgens mij zijn er nogal wat. Helemaal zeker dat het dezelfde app is (en dus werken zal) ben ik niet.

Helaas is de prijs / hoeveelheid lampjes verhouding bij allen lange niet zo goed als die van de action…

120 tot aan 800 lampjes via:


of 1000 lampjes :smiley:

en ook eentje met 480 gekleurde leds (lijkt wel dezelfde app te zijn qua interface):
https://www.bol.com/nl/p/kerstverlichting-480-led-multi-color-met-app-bediening-48-meter-verlichting/9200000084405298/

multicolor met 120 leds:

1 Like

Hier ook een aantal setjes in huis gehaald. Wachten op goedkeuring van de App.

PS In Apeldoorn nog genoeg op voorraad bij de Action :wink:

Maar dan wel voor 20 euro zoals de link in de eerste post laat zien?

Ja de actie voor 15 euro liep afgelopen zondag helaas af… helaas nu 20 euro maar nog steeds een nette prijs voor dit setje.

1 Like

Volgens mij is hij ook 2x zo lang :see_no_evil:

edit: maar dat had je zelf zo te zien ook al uitgevonden :innocent:

Memo aan mij zelf: eerst verder lezen dan pas brullen!:joy:

1 Like

Ga zometeen nog eens langs een action, nog een poging doen. Misschien dat er toch nieuwe voorraad is? Hoop doet leven he :stuck_out_tongue:

In Zeist lagen er gisteren nog zat, weet niet of je hier in de buurt zit?

Hij is net goedgekeurd, en in de appstore te vinden😚

3 Likes

Helaas, woon vlakbij Maastricht, hier zijn ze niet meer te krijgen :frowning: Vandaag weer geprobeerd, ze denken niet dat ze nog nieuwe binnenkrijgen, maar misschien toch wel, kan elke dag zijn.

Heb het zelfs in Belgie net over de grens geprobeerd, ook niks.

Dus volgende week maar weer eens langsgaan en kijken. Wel balen…

@Jeroen_Somhorst is het nog nodig? Ik kan ze wel even voor je halen.

Bedankt voor het aanbod maar er is al voor gezorgd :slight_smile:

Ik heb ‘m erop staan. Werkt mooi. De eerste keer kon ik de lampjes maar heel even besturen. Na het herstarten van de app werkte het wel weer. Ik heb redelijk wat afstand tussen mijn Homey en de lampjes (buiten), dus ik denk dat het haperen komt/kwam door het beperkte bereik van bluetooth. In ieder geval complimenten voor de leuke app!

Thx! De App is nog vrij experimenteel, maar de Bluetooth in Homey is ook nog erg buggy heb ik gemerkt. Dat is ook de ervaring van andere app schrijvers. We hopen maar dat dit in Homey V2 beter wordt. :pray:
Maar verbeteren van Bluetooth staat niet bovenaan de prio lijst van Athom. En dat snap ik omdat de range altijd beperkt zal zijn door de aard van de bluetooth technologie.

Misschien dat ik de stabiliteit van de App nog iets kan opschroeven voor de kerst🎄

Vanmiddag deze bij de action in duitsland gehaald, werkt prima met App.
Maar onder homey krijg ik geen koppeling. Wat gaat hier mis?

Dan moet je Homey eerst op Duitse taal instellen denk ik :joy:.

But seriously, als je de lamp binnen 3m van Homey hebt zou hij hem moeten vinden. Zo niet is het toch een andere lamp ben ik bang.

Nu snap ik dat je waarschijnlijk jouw homey niet naar 2.0 hebt bijgewerkt, maar ik kan mijn licht niet meer toevoegen. image

En ff zorgen dat ze niet meer stiekum met je telefoon verbonden zijn. :wink: