[APP][Pro] BLE Christmas lights, Kerst clusterverlichting met bluetooth (Action)

Tja, ble is in homey v2 nog niet geactiveerd denk ik. Het is niet voor niets een experimental Homey versie😉

Alhoewel, als ik jouw melding bekijk kan het ook een autorisatie probleem zijn. Als dat zo is kan ik het misschien oplossen voor je in een volgende versie.

Staat niet uit, verbinding met mijn plant sensor gaat ook over ble en doet het.

Kan eventueel iets voor je testen als je wilt, laat maar weten.

Ik krijg trouwens dezelfde melding in V2

1 Like

Oh ja @buldm01, zoals Roco al zei: de lightsApp moet uit staan, anders kan Homey niet verbinden met de lamp. Bluetooth kan maar 1 verbinding gelijktijdig hebben.

Nieuwe versie 0.3.0 is gereed.

  • diverse stabiliteits verbeteringen.
  • Verder ook toegevoegd device settings waarmee je kunt instellen welke effecten je mee wilt laten doen bij gebruik van de action kaart ‘willekeurige effect’


Hij komt in de appstore als Athom hem goedkeurt.

Voor Homey V2 gebruikers (@Martijn_Hoogenbosch @Rocodamelshekima): ik heb voor jullie een speciale versie 0.4.0 moeten maken. Die staat hier op github, en zal als beta in de appstore komen:

1 Like

Vet! Zal morgen ochtend ff testen!

Check! Toegevoegd zonder error. :muscle:

1 Like

Athom werkt vandaag ook op zondag (foei!). De nieuwe versies zijn nu al vrijgegeven in de appstore (:+1:)

Ik zag het bericht en ben meteen naar de Action gegaan. Nu wel wat duurder, maar nog steeds goedkoper dan anderen.
De app werkt top. Ik denkt dat ik redelijk op het randje van het bereik zit, moest mijn Homey even dichterbij en omhoog houden om te koppelen, maar eenmaal gekoppeld werkt hij feilloos.
Flows gemaakt voor werkdagen en vrije dagen, ochtend en avond, en het werkt uitstekend,

Hartelijk dank

1 Like

Kennelijk begint de cloud weer te leven van Athom. Bij mij nu ook kunnen installeren en 't werkt inderdaad zonder errors.

Nu snap ik dat jij deze app hiervoor geschreven hebt, maar ik heb ook een setje van LUMINEO (had ik nog liggen), gaat ook via bluetooth. Hoe complex is het om deze hierin op te nemen? Dit vraag ik echt compleet zonder enige kennis van het schrijven van code, dus als het geen optie is dan hoor ik dat ook graag :wink:

Stuur me maar een setje op, en ik zal (geheel vrijblijvend :wink:) onderzoeken of dat kan.

Woon jij niet toevallig ergens op de route Achterhoek <-> Adam? Dan kan ik em wel is langs brengen. Anders is het 2x verzendkosten … wordt het een duur setje :slight_smile:

Ongeveer… a12 afslag de meern.

Of je zoekt medestanders en zamelt genoeg geld bij elkaar om een set aan te schaffen en op te sturen ( wat kosten deze lampjes eigenlijk?)

pff, meen ook iets van 20 euro ofzo, maar dat was vorig jaar al. Bij de intratuin gehaald destijds.
De Meern heb ik tot 2 jaar terug zo’n 10 jaar gewoond :slight_smile: Kan hem van de week een keer door de brievenbus duwen?

Krijg sinds de laatste update een write error on undefined. Daar gaat iets dus nog niet goed.

Als je de laatste app versie (0.3.0) gebruikt kan dat gebeuren als de lampen buiten bereik van Homey zijn. Hoe ver is dag bij jou?

2 a 3 meter

Kun je svp een issue aanmaken op github met de betreffende logs? Ik kan het probleem niet reproduceren @Jeroen_Somhorst

done

Wil alleen even melden dat na het verwijderen van het device en de app en opnieuw installeren en pairen het nu als een tierelier werkt.

De verbinding blijft nu ook voor langere tijd bestaan. Met de vorige versie moest ik de app om de haverklap restarten.

2 Likes