Led Ring word oranje bij spraak en keert niet meer terug

Wanneer homey iets in een zelf gegenereerd spraak stukje moet zeggen, dan verkleurt de led ring oranje en zegt niks en de led ring gaat niet meer terug naar zijn standaard instelling.

De standaard reacties werken wel: sorry maar ik begrijp niet wat je bedoelt of als hij het weer voorleest.
maar wanneer hij een stukje moet dicteren wat ik heb geschreven blijft de ring oranje en krijg ik ook niks te horen.

homey blijft tevens wel gewoon normaal functioneren mbt flows activeren e.d.

1 Like

Probeer eens een ptp… Stekker eruit paar minuten wachten, stekker er weer in. Werkt het dan wel?

PTP is denk ik de stroomkabel toch?
ik heb dat al eens gedaan de ledring wordt dan wel weer normaal zoals ik hem ingesteld heb maar zodra hij weer moet gaan praten blijft de ledring oranje.

Ja de stroom kabel dat is correct. Jammer te horen dat dat je probleem niet oplost.

Ik heb dit probleem ook gehad. Homey verslikte zich in een specifieke tekst. Als Homey bij jou altijd bij dezelfde tekst blijft hangen in de oranje ledring, probeer eens met een andere of geen tekst.

Nee maakt niet uit wat voor tekst als ik de tekst eruit haal dan gebeurt er niks met de ledring en voert hij het commando gewoon uit. Vreemde is dat hij het wel ooit eens gewoon gedaan heeft. Kan het misschien met de led ring collection te maken hebben?

Zou niet moeten maar disable de LED ring collectie app en je weet het snel genoeg.
Welke versie FW draait Homey en heb je hier naar gekeken?

komt zeer overeen met mijn probleem.
helaas eindigd de thread in het niets…
heb zelf ook een LG TV beste wat ik kan doen is gewoon de speech eruit laten dan blijft het normaal fungeren.

Geen idee wat ik verder eigenlijk het beste kan doen dan afwachten.

I have the same issue. LG 65B6v OLED is turned on by Homey, but the orange ring sticks permanently till I disconnect the power cord.

Hier het zelfde probleem
Na spraak blijft hij orange

de workarround is om ervoor te zorgen dat het IR signaal niet tegelijk met de spraak wordt uitgevoerd…
mijn tv gaat nu pas aan nadat homey vertelt dat hij de tv in gaat schakelen… als het tegelijk is dan krijg ik de oranje ring…