Life360 app

Goedemiddag,

Heb al het e.e.a nagekeken op het forum, maar zie nergens een mogelijk oplossing voor het geen wat ik nu ervaar.

Op dit moment ben ik bezig om de Life360 app te configureren in Homey.
Wij gebruikte deze app al een tijdje thuis, echter nu wil ik hiermee wat flows creëren in Homey. (aan/afwezigheid).

Echter krijg ik het maar niet voor elkaar om de app werkend te krijgen op Homey.
Als ik mijn gegevens in de app in geef, dan krijg ik de melding Timeout, schijnen meerdere te hebben, maar als je dan een device toegevoegd middels de Life360 optie, dan lijkt het te werken. Bij mij helaas niet.
Als ik onder apparaten Life360 aanklik, dan kies voor device toevoegen, dan wordt ik geacht in te loggen. Wat ik hier ook ingeef, niks werkt. Blijf de melding unauthorized krijgen.

Log ik met de zelfde inloggegevens in op de site van Life360 of de app, feilloos.
Zelf het wachtwoord al naar iets heel simpels gezet, maar zonder enig resultaat.

Wie o wie kan mij verder helpen.

Hi,

ervaarde redelijk veel hetzelfde als jij beschrijft. Inloggen lijkt wel te lukken, device kan ik toevoegen, maar in het detailscherm worden de waarden niet gevuld.

Ik heb de app opnieuw geïnstalleerd, zonder hem weg te halen. En nu heb ik opeens wel data!!

Ga nu kijken of mijn flows ook echt werken. Heb goede hoop.

Groeten, Michel

Mag ik vragen wat je bij gebruikersnaam heb ingevuld? Is dat je 06 nummer, email adres, naam?

Poeh, moet ik even nakijken. Zo te zien mijn 06 nummer

Ik heb blijkbaar hetzelfde probleem, ik heb de app life 360 kunnen installeren en alles werkt met perimeter en dergelijke maar ik kan de app niet toevoegen in homey. Ik krijg steeds de foutmelding timeout after 30 sec. ik heb de app al eens opnieuw geïnstalleerd, opnieuw ingelogd met emailadress en telefoonnummer. Homey heb ik al eens opnieuw opgestart, maar niets lukt… Heeft er iemand een idee wat ik verkeerd kan gedaan hebben? grts Koen