Livin Flame πŸ”₯ Homey

Beste Homey gebruikers,

Wij hebben een Livin flame :fire: elektrische kachel. Nu zou ik die graag willen koppelen met me homey. Is er iemand die weet hoe ik dit mogelijk kan koppelen aan homey ?? Maar dan wel zonder een slimme stekker er tussen te zetten. Alvast bedankt.

Het gaat om de Livin Flame Noville.

Je hebt een foto toegevoegd van de afstandsbediening. Het is vanaf de foto niet te zien welke type afstandsbediening het is. Misschien is het een infrarood afstandsbediening, dan zou je kunnen proberen het signaal te kopiΓ«ren. Daarvoor moet je onder instellingen->experimenteel-> Ir kopiΓ«ren aanzetten.
Wanneer dat niet lukt kan je een BroadLink RM Mini3 in gebruik nemen. Die kopieert alle IR signalen.

Nee helemaal geen app voor kunnen vinden.

Het is helaas geen afstandsbediening op infrarood. Het een afstandsbediening op 868 mhz. Het zou fijn zijn als er een manier is om deze te kopiΓ«ren :innocent:

Volgens deze handleiding pagina 13 onderaan, werkt de afstandbediening met ASK/OOK 433.92 Mhz.
Dus technisch zou het moeten kunnen, maar dan moet je de codering hiervan wel afvangen en weten aan te sturen: Signals - Homey Apps SDK v2 Documentation

Bedankt voor je reactie! Had ik Idd ook al gezien maar dat is voor de palletkachel en dit is gewoon een elektrische kachel dus helaas :weary:

Dat gaat me wel even iets boven me pet! Haha :laughing: maar bedankt voor het mee denken.