Logica flow mist Items

Hallo,

Ik wil de flow welke vanmorgen op Facebook voorbij kwam over de zonnepanelen gaan uitproberen, echter wanneer ik een Logica flow wil maken klik ik vervolgens op “Kies een item” en vervolgens staat hier geen enkel apparaat in vermeld. wat heb ik verkeerd staan…

Vriendelijke groet Jochem

Uhm, eens even kijken

Rocodamelsheki

Ik had inderdaad al op het forum zitten zoeken, maar zoals je waarschijnlijk al uit mijn tekst begreep… ik kan het probleem al moeilijk omschrijven, laat staan dat ik de goede termen ga vinden om het probleem op het forum te vinden,

Hierbij een screenshot van waar ik verwacht had mijn aangemelde devices te vinden…

Maar misschien zou je je flow willen delen zodat mensen mss een probleempje kunnen vinden en oplossen. Niet iedereen heeft de FB post gezien dus veel mensen zullen niet weten waar je het over hebt.
En dat staat dan weer in de link die ik je gaf:

Problemen met een flow.
Mocht je problemen hebben met een flow doe dan de flow(s) delen met ons. Het zou maar gokken worden als we niet kunnen zien wat je gemaakt hebt. Zeggen van “ik doe alleen maar dit of dat” helpt niet bij het oplossen van je probleem. Je kan je flow delen in de mobiele app door naar de flow te navigeren en op het delen icoon te klikken.
share
Kopieer de link en plak hem in de forum post.

Hahahahah. ik wou dat ik wat had om te delen… had ik het zeker gedaan… ik start een nieuwe flow ----> Logica —> een variable is veranderd —>. kies een item, maar daarna krijg ik een leeg scherm zoals de bovenstaande foto al weergeeft… (hier had ik een lijst met mijn devices verwacht…)

ik probeer deze na te bouwen: https://flow-api.athom.com/api/flow/YY25Al/image

En die variable die veranderd zou moeten zijn heb je ook eerst gemaakt?
In je mobiele app op logica klikken en dan krijg je een bericht dat er nog geen variabelen zijn. OF er staan er al wel wat en kan je een nieuwe toevoegen door op het plusje (+) te klikken rechts bovenin.

Im lost, ben redelijk nieuw met homey flows… hoe zet ik die variabele op, ik heb 2 zonnepanelen sets, Growatt 750s en Growatt 1500s genaamd…

Maak een variabele:

In je mobiele app, klik “logica”

Klik daarna op “voeg variabele toe”

Kies een naam, type is nummer en waarde is 0:

Klik op het vinkje rechts bovenin en klaar is Klara:

Misschien moet je nog apparaten toevoegen die iets met je zonnepanelen te maken hebben?