LSC video deurbel

Het is inderdaad met SelectPlus SP200689101 te koppelen. Inderdaad komt er twee en soms zelfs drie keer een signaal binnen via 433Mhz op Homey. Weet iemand hoe je dat kunt oplossen?

Ik heb dat gedaan via een virtuele switch die ik bij het ontvangen van het eerste signaal aanzet, en na 15 seconden weer uit. Pas wanneer dat device uit staat laat ik opnieuw de deurbel afgaan.

Het signaal wordt nog steeds ontvangen, maar de deurbel kan niet vaker dan 1x per 15 seconden afgaan.
Dus ook spam bellen werkt dan niet meer. Wanneer iemand binnen 15 seconden al denkt nog een keer te moeten bellen dan heeft hij/zij bij mij dus pech en zal de deurbel geen herrie meer schoppen.

Inmiddels zelf opgelost. Door een variable te zetten voor 10 sec. En in de flow de voorwaarde te zetten dat de variabele uit staat.

Bedankt Some1. Jouw bericht viel samen met mijn oplossing.

Vandaag is V7.0.1 van Homey geïnstalleerd. Plotseling werd ook een flow uitgevoerd die alleen maar reageert op “motion” van de LSC deurbel. Inmiddels is dat ook niet meer het geval. Weet iemand wat hier aan de hand is?
Op de deurbel drukken wordt perfect doorgegeven aan de flow in Homey (zelfs 3 keer).

Hoe hebben jullie die stream benadert? Wat ik ook doe, ik kom er niet in… Bij de settings is er de mogelijkheid tot ONVIF activeren maar via het ONVIF protocol geen succes… En ook de URLs die ik in tutorials vindt eindigen in niets :thinking:

Ik heb de Action Homey-App in Homey geïnstalleerd. Product SelectPlus 200689101. Daarbij moet je de Tuya Smart app uit de Google Playstore downloaden, aanmelden en activeren.

Hoi,hoi.
kan iemand misschien een videoclip maken en op de youtube zetten , aub.

in de Homey action app kies je Selectplus sp200689101.
Deurbel indrukken werkt niet goed bij mij. Algemene alarm gaat af werkt uitstekend als de deurbel ingedrukt wordt. Als geluid stuur ik een doorbell muziekje op mijn Sonos aan.

@Klaas_Munneke Bij mij heeft dit ook gewerkt, maar werkt dit nog steeds? Bij mij komt er inmiddels geen signaal van de bel meer binnen voor mijn flows. Welke kaartje ik van de bel gebruik ik krijg geen notificatie meer op mijn homey binnen. Ik rijg nu alleen een notificatie binnen via de tuya app

Hallo henk
Ik heb een videodeur bel van lsc
En die wil ik koppelen aan de marmitek gong
Maar het lukt mij niet
Ik heb heel google na gekeken maar daar kan ik ook geen wijs uit

Kunt u mij helpen