Meerdere voorwaarden in Flow

In bijgaande flow heb ik een aktie en twee voorwaarden (Als, En, En, Dan, Anders). Als aan deze beide voorwaarden voldaan wordt wordt er een aktie uitgevoerd. Zo niet dan moet een andere actie worden uitgevoerd. Indien echter aan de beide voorwaarden voldaan wordt blijft de Flow naar Anders gaan. Wat doe ik hier fout?

Homey wil nog wel eens problemen hebben met kaarten die met tijd te maken hebben, bv dat de tijd een uur of 2 verschoven blijkt te zijn. De fix daarvoor is om te locatie van je Homey even te veranderen, dan weer terug te zetten, en vervolgens Homey te rebooten.

2 Likes

Druk in de flow bewerken op test en je ziet welke conditie een probleem geeft.

1 Like

Bedankt voor de hulp Robert, Probleem zat inderdaad in de locatie. Nu werkt het goed…

Bedankt voor jouw respons. Probleem is inmiddels opgelost. De test van de flow gaf geen negatief resultaat. Maar via de oplossing van Robert loopt de flow nu goed.

1 Like

Misschien handig om het ook te melden bij support@athom.com, want zoals ik al zei, die probleem komt vaker voor. En hoe meer mensen zich bij Athom melden met dit probleem, hoe sneller het opgelost is (zei hij met enige ironie in z’n stem…)

2 Likes

Gaan we doen Robert. :sunglasses: