Na laatste update V4.0.0 -RC06 Hue switch/dimmer rode led knippert

Na laatste update (V4.0.0 -RC06) Hue switch/dimmer rode led knippert en reageert niet meer.
Iemand idee?

Welkom @Huger,
Bedoel je de Hue app van Athom of de Hue zigbee community app?
Heb je na restart van Homey even gewacht en gecontroleerd dat de app gestart is?
Werkt het herstarten van de App?

Zelfde probleem hiero
Is de ZigBee hue app
Maar dit schijnt te komen omdat de Homey ZigBee implementatie niet in orde is en ze met een rewrite bezig zijn.

Had het probleem al in 3 en sinds een maand werkte ze eindelijk weer na hoop proberen en herstarts maar na de 4 update afgelopen nacht is het weer over

Wordt er een beetje bedroeft van en denk dat ik de Pi Conbee II oplossing ga implementeren om zo de ZigBee meuk van homey zelf over te slaan

Ik ben er nog niet zo in thuis, maar ik kan de schakelaar wel toevoegen in Homey-app (Hue dimmer switch) maar de lamp (Ikea) die voorheen wel reageerde , reageert nu niet meer, en er gaat nu een rood ledje branden op de Hue remote. Resetten en of opnieuw aanmelden van remote helpt niet( 4 toetsen te gelijk, of reset button op achterkant van remote.

Ineens werkt het gelukkig weer, na 6 de reset… Bedankt voor de moeite in ieder geval.