Neo Coolcam power plug is not recognized, new versions?

So I bought 2 neo coolcam power plugs via the official Neo Coolcam store on aliexpress. NAS-WR01ZE.

Problem is now when I try to add them, homey says there is no app for the plug (silly, because I try to add it through the neo coolcam app) and it is eventually added as a standard zwave appliance. So I made screenshots of the ID parameters. Maybe there is a new version? Also the manufacturer ID in the new one is 1050 instead of 600 with the others. Anybody got a solution?

@MarcoRuiter

See this topic. Starts in Dutch but the last few posts are in English.

1 Like

Dank! Had deze niet gevonden! Ga meteen lezen!

2 Likes

Hij werkt! Ontzettend bedankt voor de snelle update! :+1:t2:

weet iemand hoe je van een niet standaard app weer de standaard app kan gebruiken ? of is het een kwestie van de app deinstalleren en weer installeren ?

beetje huiverig om niet de apparaten kwijt te raken als de app wordt gedeinstalleerd dus misschien dat iemand kan bevestigen dat dit zonder problemen kan ?

[EDIT] ok, heel simpel dus, gewoon installeren via de url van de test of officiele app :slight_smile:

test versie 2.1.10 werkt ook hier prima

En daar is het dan wel even belangrijk om te vermelden dat je zeker NIET eerst de oude app moet de-installeren!!

goed om te weten , dus de app verwijderen is geen goed idee begrijp ik. :laughing:

iemand ervaring mee? ik zou denken dat het wel geen probleem zou moeten zijn maar wellicht toch

Dan zal ik het nog een keer zeggen: NIET eerst de oude app verwijderen!!
Klein beetje ervaring met Homey ondertussen ja. Als je de app weg gooit gooit Homey ook alle devices weg die daar bij horen!

2 Likes