Neo Coolcam Powerplug - SDK code?

Hallo allemaal. Vraagje. Ik heb onlangs via AliExpress 4 stuks van die z-wave Neo Coolcam Powerplugs gekocht. Die dingen kosten in NL €40,- / st en bij Ali heb je er 4 voor €85,-.
Tijdens het pairen met de homey word er echter een SDK code gevraagd, deze zou volgens de app op het produkt geprint moeten staan. Niet dus …
Ik heb uiteindelijk de plug weten te pairen door er eenvoudig 4x “0” in te vullen. Maar hoe zit dat nou? Heeft iemand van jullie ook dergelijke problemen met dat spul?

Nope, pairen ging bij mij zonder dat om een code gevraagd werd. De laatste die ik heb toegevoegd is van begin dit jaar. Misschien dat er sindsdien iets gewijzigd is…

pffft, hopelijk blijft het lukken met die 5x “0”. Bij die peperdure fibaro schakelaars staat het er inderdaad op. Op zich hoop ik dat anderen mijn ontdekking met die code ook die adapters gepaird kunnen krijgen.

Het lijkt erop dat je de “unsecure” verbindings optie hebt gevonden.

@F_Lecluse vandaag 2 powerplugs binnengekomen van neo coolcam. ook ik moest nu een SDK code invoeren. 5x0 werkt inderdaad (dank voor de melding). Neem aan dat ze bij jou gewoon zijn blijven werken?!

… geen idee. Ik heb die laatste 4 pluggen pas een week of 4 in gebruik. De tijd zal het uitwijzen.

Ja die blijven gewoon werken, ik heb het ook bij een paar gehad, draaien inmiddels al maanden prima