Neo Keyfob batterij loopt leeg binnen een uur

Hoi ik heb net 2 keyfob gekocht en deze gekoppel aan homey. Hij werkte direct maar binnen een uur was de batterij leeg. Nieuwe geplaatst maar naar 2 uurtjes het zelfde probleem melding batterij leeg. Sos knop voor reset al eens geprobeerd maar probleem blijft. Ook de sos knop geprobeer maar nu blijft hij alarm aangeven en krijg deze niet gereset zonder het apparaat helemaal te verwijderen.??? help please ik weet het niet meer. er zit maar een simpele flow achter. knop 1 gedrukt 1x dan garagepoort relais aan als pulsschakelaar. met telefoon werkt dit perfect.

Verplaatst naar Nederlands.

terug brengen naar de winkel, de flows kunnen nooit het leeglopen van batterijen veroorzaken.

Is het mogelijk dat de keyfob een slechte verbinding heeft met Homey en om die reden steeds verbinding probeert te maken met Homey en dus leeg loopt. Dit staat los van welke flow dan ook.

Leg hem eens een dag naast Homey, check of hij verbinding heeft en check na een dag de status van de batterij.

Als ik jou was zou ik hem ruilen in de winkel. Wat je ook kan doen is even kijken of er instellingen zijn van de Verversing’s tijd
Van de verbinding. Als deze te hoog staat loop hij ook sneller leeg omdat hij dan sneller een nieuwe verbinding maakt. Maar na een uur de batterij al leeg is wel erg snel😅

Op gelost denk ik als ik de keyfob probeer te installeren bij homey moet ik bij de homey gaan staan en dan de procedure starten. vanaf de bank lukt dit dus schijnbaar niet en zuigt hij de batterij leeg.