Homey Community Forum

Nest hello icm Relais

Plaats het extra in het off-topic aangezien het niet echt een homey vraag is, maar er vast mensen zijn met meer verstand er van dan ik.

Heb de vraag ook al bij de leverancier uit staan, maar die heeft me tot nu toe niet een duidelijk bevredigend antwoord gegeven.

Het volgende, Ik wil de nest hello een trigger geven aan homey als de bel wordt ingedrukt. Nu wordt er via de leverancier een Relais verkocht die je oude gong ermee kan laten werken. Nou die gong boeit me niet, ik ga via het relais een neo coolcam deursensor aansturen via het maak contact van het relais. Tot zover duidelijk.

Echter de Hello gong connector stuurt 22-24Vac uit, het relais wat ze verkopen hiervoor is 12vac. Heb een beetje kennis van zaken maar dit kan ik niet verklaren. Reactie van de Verkopende partij in het schema bijgevoegd, zie je dat de 12v omgezet word naar 24V. Nou kan aan mij liggen maar , dit is bulls****

Iemand een verklaring waarom ze dit met een 12v relais oplossen ipv een 24v relais???

bvd

Never mind :joy:

De Nest hello blijkt ook met 12 v te werken en dan heb je dus ook 12v op het relais. Alleen dat vertellen ze er niet bij, ze lullen alleen over 24v

Problem solved

Sluit hem dan maar Roy, je zat toch al niet in de Nederlandse afdeling op het forum. Doe maar op slot!

fuck, solly

Nope not gonna translate. Dus SLOTJEEEEE