Homey Community Forum

Nest + Homey = Dead API by 31th August

We will see😜

Odd I read your account will automatically be converted …

Las het net. (Tijdelijk) goed nieuws?

een kleine hiep hiep hoera… even zien welke updates we niet meer krijgen dan zodat we langzaam toch over gaan. maar ja net als van Homey 1.5 naar 2.0 wilde ook bijna niemand nu weten we niet meer anders en ben ik best blij met de voortgang.

Ik gebruik ook nog strigify. mijn nest hello kan een persoon zien voor de deur en dan gaat een Hue lamp in de woonkamer knipperen. dit is een connectie via de nest.api. Mijn dochter is slechthorend en hoort dus niet de deurbel. nu weet ze dat er iemand voor de deur staat die wel of niet aanbelt.

gekke is dat ik mijn Nest en Hue via de normale weg niet gekoppeld krijg (friends of Hue)

1 Like

Toch iets te enthousiast mijn Nest omgeruild voor een Anna??? Vond die nest een stuk mooier maar om de eerder genoemde reden omgeruild voor een Anna… Helaas werkt die laatste niet met mijn Homey dus zit er aan te denken toch maar weer een Nest te kopen en er op te gokken dat alles zal blijven werken.

:grimacing::grimacing::grimacing::grimacing:

As we are in the English part of the forums we like to keep it in English here. Posts that are not converted to English will be deleted soon without further notice.

minor consequence because of the dutch article :wink:

Cool, just what Nest told me 3 days ago :smile:

1 Like

So, will the app still be available by Homey?

please ask ATHOM and share the answer with us

Yeah I will, but how?

you dont know how to contact them, what about a few seconds search on the forum :wink:

Or take a look at the welcome post

Or take a look on their website

Knipselmnn

Its not that difficult :wink:

But ofcourse you can do the easy way, and let others do the search work for you :joy: so here you go

support@athom.com

Sorry but thats wasnt what I attent, I was just searching… but did quick reply…

1 Like

Np, like to nag a bit hahah👍