Nieuw familielid toevoegen

Hallo ik ben een nieuwe gebruiker en heb de Homey nu een paar dagen, ik was al in het bezit van de Homewizzard en kan daar heel goed mee overweg, dus scenes maken etc. is geen probleem. Ik heb nu in de Homey een aantal swiches overgezet zoals de rolluiken en die wetken perfect, maar een nieuw familielid toevoegen lukt maar niet. Ik verstuur de link en die komt dus aan bij de andere gebruiker, die op zijn of haar beurt weer de Homey app moet instaleren, hoe hier verder te gaan ik weet het niet. Als ze zelf een account aanmaken hebben ze de optie Homey kopen of instaleren. Geef ik ze mijn eigen inlog gegevens komen ze niet als familie maar als mij erbij? Jongens kan toch niet zo moeilijk zijn, wat mis ik

gebruik je pi-hole?

1 Like

Ik heb hier dus ook naar geleken en kom ook niet verder, de nieuwe gebruiker wordt gevraagd om naar het Homey netwerk te gaan, maar die verschijnt niet, ook na lang wachten geen wifi netwerk te zien en hier loop ik weer vast.

Had ik zojuist ook. Als je na het aanmaken van het nieuwe account opnieuw op de link in de mail klikt, wordt de nieuwe gebruiker wel correct ingelogd op de Homey app.

Alleen uitgaande van topictitel zou ik zeggen neuken.

2 Likes

Dankjewel, was een goede tip, de gebruiker is nu toegevoegd.

1 Like

Hi, het lijkt voor mij toch niet te werken. Hopelijk kan iemand mij helpen.
Wat is heb gedaan:

Nieuwe gebruiker aangemaakt
Nieuwe invite gemaakt.
Verstuurd via app.

Mijn vrouw heeft een iPhone
Opent de invite
Komt in de Appstore
Kiest om content te kopieren (niet kopieren heeft uiteindelijk zelfde effect)
Opent Homey
Logt in

Vervolgens kan ze alleen homey kopen/installeren… Grrr.

Mogelijk eerst een account aanmaken?

Screenshot van Mobile Android App op 7.5.0.1340 (nu nog Beta), zou ook bij andere gelijk moeten zijn.

Daarna werkt het als je de invite URL opent.