Homey Community Forum

Nu werkt alles wel in mn huis

This post was flagged by the community and is temporarily hidden.

1 Like

Errug irritant om te lezen zonder leestekens!

This thread has been moved to the non-english forum, if you have any problems with that please feel free to contact me or another moderator.

Tja, ik kan zeggen goed verhaal.
Maar een verhaal zonder leestekens is nou niet echt een goed verhaal te noemen.

Leestongeveerhetzelfdealsallesmaaraanelkaarvasttypenwordthetooknietechtduidelijkervan.

Desalniettemin, succes met Domoticz!

/care

Erg irritant om mensen met een onuitspreekbare naam die je verbeteren maar zelf geen goed nederlands kunnen typen. Om dan wel commentaar op andere te hebben verbeter de wereld begin bij jezelf zou ik zeggen.

Maar zoals als ik al aangaf bij de post mijn account mag worden verwijderd ik doe niets meer met homey was meer bedoeld om ze een keer te wijzen op het stuntel gedrag wat ze gebruiken bij hun updates.

Hou oud is Homey nu eigenlijk en het werkt nu nog voor geen ene meter sorry maar dan vind ik de kost prijs enorm hoog , als ik een auto koop en hij start niet zou je dan ook niet zeggen hou je troep maar?

Dit geheel heb ik niet alleen gehad ik dacht eerst dat ik een slechte homey had dus nieuwe gehaald en die van een vriend van me had het ook leuk alle apps maar de helft doet het niet.

Ik kan ook alles in een bal gooien en zeggen dit is het nieuwe nu van techniek alleen als het dan niet werkt en iemand zegt goh misschien is het handig bij updates eerst developers een hint te geven want nu elke keer al je apps plat en ja wat het je dan over een voetbal met een stekker die niets kan. De spraak is al weg gehaald want dat zou het helemaal worden , wat ik zie is weg weg weg en prijs omhoog en omhoog en steeds minder werkt. Dus vandaar deze post om hopelijk eens wat mensen wakker te schudden dat ze echt wat beter hun best moeten doen en niet op hun kont zitten en geld binnen harken. Want zo durf ik het wel te noemen als iemand altijd onbereikbaar is en de firmware meer sloopt dan update.

Ik ga er verder geen woorden aan vuil maken want anders gaan er weer een paar forum leden over een komma of een punt zeiken , snap ik wel je hebt immers niets beters te doen want je homey doet het natuurlijk niet haha. Suc6 en REMOVE ACCOUNT

Het gaat niet zo zeer om de forum leden maar om de makers die de boel voor ons steeds verzieken. Das is waar ik pissig om ben en daarom het ding letterlijk in de kliko heb gemikt pro noemen ze dat dan nou idd hij stuiterde pro…

De laatste keer dat iemand vroeg om zijn account te verwijderen duurde 5 maanden dus je zit nog ff aan ons vast. Als je echt weg had gewild dan was je al weggeweest. Maar je wil natuurlijk wel de reacties lezen he?
Ow en mijn 3 Homeys doen het geweldig!!

1 Like

Kan het totaal niet herkennen, spijt mij zeer.
Heb Homey nu bijna 3 jaar, en feitelijk draait hij 3 jaar zoals in het begin, ofwel feilloos.

Draaien 175 flows, en 19apps op, van Zwave tot Zigbee. Van lampen tot deursloten.
Vergeet niet, met elke “smarthub” is wel wat. Zowel Domoticz die ook gebonden is aan zijn kunnen, als Home Assistant, Homey, Fibaro enz enz enz. Smarthome komt eigenlijk nu pas echt op gang, en staat vol in de kinderschoenen.

Dit soort bericht passeren met enig regelmaat de revue, en zeg niet dat het zo is bij jou, maar een hoop heeft ook te maken met onkunde van de personen zelf.
Lezen iets over Homey, schaffen em aan, komen erachter dat het gene wat zij willen niet werkt, of niet geheel werkt. Gaan dan pas onderzoek doen, en dan is het ineens een prut ding omdat "honkytonkie merk (noem even wat) niet werkt.

Ook bij HASS en bij domoticz gaan er dingen fout met updates.
Collega’s van mij draaien met HASS. Als daar een update voorkomt, die kan ook zaken in de war gooien.
Wat wel zo is, bij bijv. HASS kan je makkelijk terug naar een vorige versie.

Maar goed, ik wens je veel succes met Domoticz, als dit het voor jou wel doet, dan is het goed toch!
Ik blijf bij Homey, draait bij ons feilloos.

1 Like

Nou, gezien je reactie geloof ik dat we niet heel veel aan je gaan verliezen.
Zeker gezien je in 16 maanden (sinds 27 maart 2019) slechts 13 dagen in de community bent geweest met slechts 7 bijdragen. En daar zijn bovenstaande posts dan al in mee geteld.

Bovenstaande onleesbare uiteenzetting lijkt me dan ook een beetje overdreven en onnodig.
Ook hier niet echt een constructieve en positieve bijdrage.

Veel plezier met je Raspberry. Bye!!

4 Likes

Doei doei :wave:t2::rofl:

whoo, dat is snel geëscaleerd, ik zal het topic sluiten om vervolgens deze eens (goed) door te lezen, en om toch verdere escalatie te stoppen.
En aanvankelijk van dit, verder actie te ondernemen indien nodig.

Edit:
De posts die hier niet thuis horen, en de reacties hierop, zijn eruit verwijderd.

Mochten er toch nog meer van dit soort posts naar boven komen, van de betreffende mensen (op andere topics/PMs) zullen er wel bannen uitgedeeld worden.

Om te voorkomen dat het toch een zeur topic word, blijft het topic gesloten, mocht je het daar niet mee eens zijn neem gerust contact met mij of andere moderators op.

6 Likes